آخرین اخبار
کد خبر: ۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: نام شهدا در خیابان‌ها و کوچه‌ها و محافل ما غریب واقع شده و بعضی اوقات نیز به فراموشی سپرده می‌شود اما تشکیل پایگاه با نام یکی از شهدا، مصداق زنده نگاه‌داشتن یاد آن‌ها است.

حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی دیروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بانک توسعه و تعاون اظهار داشت: آنچه تاکنون توانسته کشور را آباد کند، ایمان و ولایت‌مداری مردم بوده است.

وی با اشاره به یاد و خاطره شهدا بیان داشت: اینکه جوان‌های ما از این دنیای خاکی و بسیار لذیذ چشم پوشیدند و به سوی دنیای الهی و معنوی پر کشیدند و به شهادت رسیدند، در سایه همین عشق به ولایت و ایمان به خدا بوده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: جایگاه و نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج این است که انسان‌ها را به عزت برساند و بتواند حقیقت و جایگاه اسلام را ترویج کند.

اسماعیلی گفت: نام شهدا در خیابان‌ها و کوچه‌ها و محافل ما غریب واقع شده و بعضی اوقات نیز به فراموشی سپرده می‌شود اما تشکیل پایگاه با نام یکی از شهدا، مصداق زنده نگاه‌داشتن یاد آن‌ها است.

وی افزود: نام شهدا با همین خوش‌فکری، فداکاری و سازماندهی‌ها زنده می‌ماند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ادامه داد: با این‌گونه کارها و فعالیت‌ها، شهدا زنده، پیدا، کشف و مطرح می‌شوند.

اسماعیلی اضافه کرد: باید به داشته‌هایمان یعنی امام، رهبری، انقلاب و نظام اسلامی، افتخار کنیم و برای کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت دارند و قدر جایگاه خودشان را نمی‌دانند متاسف باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به یقین اگر تقوا و ایمان در وجود انسان باشد، کار به اختلاس‌ها و بی‌عدالتی‌ها و... نمی‌کشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: