آخرین اخبار
کد خبر: ۶۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد:
کلوانی گفت: هدف از برگزاری جشنواره لنزهای خاکی جهت دهی به گروه های جهادی است که عامل ايجاد تغيير در ماهيت خود جوش و جهادی اين حركت ها خواهد بود.
به گزارش تنویر، محمد کلوانی مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در جمع مسئولان گروه های جهادی دانشجویی شهر شیراز گفت: جشنواره "لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی" در شیراز به همت گروه جهادی دانشجویی شهید چمران با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی و سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره عکس و خاطره نویسی در بخش های عکاسی، خاطره نویسی و دو بخش فیلم مستند تلوزیونی ۲۰ دقیقه ای و کلیپ ۳ دقیقه ای موبایل با موضوع محرومیت زدایی و حرکت های جهادی گروه های فعال در استان فارس برگزار می گردد گفت: هدف از برگزاری جشنواره لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی برای جهت دهی به گروه های جهادی است که عامل ايجاد تغيير در ماهيت خود جوش و جهادی اين حركت خواهد بود.

مدیر حرکت جهادی ناحیه  بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: بايد با برگزاري این جشنواره ها اولويت های مختلف فعاليت جهادگران را معرفی کرد كه البته خود اين مسئله عامل هم افزايی و رقابت سالم در بين گروه های جهادی است.

وی افزود: این گونه آثار (عکس، خاطره و فیلم)، ببینده را زمان طولانی تری درگیر پیام خود می کنند که این می تواند در ضمیر ناخودآگاه بیننده جریان داشته باشد و به او کمک کند.

کلوانی با بیان اینکه جشنواره "لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی" در بخش های عکس٬ فیلم و خاطره است و فرمت های ارسالی این آثار باید در قالب مشخص شده باشند ادامه داد: عکس ها به فرمت jpg و سایز A3 با حجم ۵ مگابایت و فیلم ها نیز در دو بخش مستند تلوزیونی ۲۰ دقیقه ای و  کلیپ سه دقیقه ای هستند که باید از طریق موبایل ضبط شده باشد.

وی با بیان اینکه در بخش مستند تلویزیونی فرمت اثر باید HD باشد و زمان آن کمتر از۲۰ دقیقه نباشد تصریح کرد: خاطرات هم باید از وقایع تلخ و شیرین قبل از اعزام  و هنگام اردوی جهادی بصورت یک برگ A4 با فرمت word بر روی CD  به همراه برگ تایپ شده ارسال شوند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره "لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی" ۱۵ آبان ماه است، خاطرنشان کرد: علاقمندان به حضور در این جشنواره می توانند آثار خود را بصورت حضوری به مدیریت حرکت های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس به آدرس شیراز، میدان امام حسین (ع)، جنب دفتر امام جمعه شیراز، ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تحویل دهند.

تماس با دبیرخانه جشنواره "لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی": jahadichamran.gmail.com

مدیریت حرکت های جهادی بسیج دانشجوییی استان فارس: ۰۷۱۳۲۳۰۹۳۵۷
نام:
ایمیل:
* نظر: