شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۹:۲۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
با تلاش نیروهای امنیتی سپاه لارستان صورت گرفت
جاهدی فرماندهی سپاه لارستان در مصاحبه با خبرنگار تنویر از انهدام باند سازمان یافته قاچاق اتباع غیرمجاز توسط نیروهای امنیتی سپاه لارستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، جاهدی در این رابطه گفت: شب گذشته در محور هرمزگان به لار،4 خودروی سازماندهی شده قاچاق اتباع غیرمجاز افغانی شناسایی و توقیف شدند.
وی افزود:رانندگان این خودروها که قصد داشتند 51 تبعه افغانی غیرمجاز را از مسیر هرمزگان به شیراز و در نهایت به اصفهان و تهران منتقل کنند،با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی سپاه لارستان ،شناسایی،دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه یکی از محورهای اصلی ورود اتباع غیرمجاز به داخل کشور از استان هرمزگان میباشد و لارستان نیز در مسیر این ترانزیت غیرمجاز قرار گرفته است افزود:درصورتیکه این معظل با بی توجهی مسئولین امر به حال خود رها شود و برای جلوگیری آن اهتمام جدی صورت نگیرد،تبعات آن از جمله ضربه به اقتصاد منطقه،به وجود آمدن مشکلات امنیتی و اجتماعی و بیکار شدن کارگران بومی گریبان گیر منطقه خواهد شد.
وی در ادامه گفت:این چندمین بار است که با هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه لارستان،اقدام قاچاق اتباع غیر مجاز از محور هرمزگان به کشور خنثی شده است اما مابقی نهادها و ارگانهای مسئول نیز باید به طور جدی در این عرصه وارد شده تا بتوان ریشه ی این معظل را خشکاند و جلوی ورود بی رویه وبی حدوحساب اتباع غیرمجاز به داخل کشور از مسیر لارستان را گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: