آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
انصاری دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) خاص بودن مراسم ارتحال امام را توجیهی برای پاسخ به خبرنگاران قرار داد و تاکید کرد ما دغدغه مراسم امام را در روز ارتحال داریم.

کاروان شهدای تازه تفحص شده در حالی چند هفته ای می شود راهی تهران شده است که از یک ماه پیش خبر تشییع پیکر گلگون کفنشان در مراسم سالگرد ارتحال امام ( ره ) در رسانه ها مطرح شده تا آنجا که کاروان این شهدا را فرزندان روح الله نامیدند.

اما نکته حائز اهمیت و البته ناراحت کننده این است که علی رغم استقبال باشکوه مردم شهرها و روستاها از کاروان فرزندان روح الله اینک ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) با تشییع فرزندان روح الله در سالروز رحلت پیر کبیر انقلاب مخالفت کرده است .

بنابر این گزارش انصاری دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) با بیان این مطلب که خوب است که مراسم سالگرد امام راحل همیشه منحصر به ایشان باشد و برنامه دیگری صورت نگیرد خاص بودن مراسم ارتحال امام (ره) را توجیهی برای پاسخ به خبرنگاران قرار داد و تاکید کرد ما دغدغه مراسم امام را در روز ارتحال داریم در حالی که این شهدای گمنام فرزندان امامند. همانهایی که یک ماه است نام فرزندان روح الله بر تابوتهایشان نقش بسته است . همانهایی که امام (ره) خود میگفتند: من به حال شما غبطه می خورم .

اما اینک به بهانه های واهی حتی استخوانشان را به حرم امام راه نمی دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: