آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۰
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دوران هنرنمایی و افتخارآفرینی فرزندان شهدا آغاز شده است و آینده کشور بسیار امیدوارکننده است.

به گزارش تنویر به نقل از فارس ، ضرغام صادقی پنج‌شنبه شب در جشن پدران آسمانی که در گلزار شهدای شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی معنویت و فرهنگ، پیشرفت‌های بسیاری داشته است که امید به آینده انقلاب را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه یاد شهدا بسیاری از مشکل‌های کشور را حل کرده است، ادامه داد: شهدا زنده‌اند فقط کافی است با خلوص نیت آن‌ها را یاد کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکنون دوران شکوفایی فرزندان شهدا آغاز شده است که این راه تا ابد ادامه می‌یابد و فرزندان شهدا برای این کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

صادقی شکل‌گیری مجلس نهم را دوران تازه حضور فرزندان شهدا در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: در مجلس هشتم تعداد نمایندگانی که فرزند شهید بودند به بیش از هفت نفر نمی‌رسید، اما در مجلس نهم این تعداد به 13 نفر رسیده و هر دوره بر تعداد نمایندگان جانباز مجلس شورای اسلامی نیز افزوده می‌شود.

وی تصور گوشه‌نشینی فرزندان شهدا را اشتباه دانست و افزود: اکنون فرزندان شهدا دارای سمت‌های مهم کشوری هستند و این بزرگترین ادعا برای این است که گفته می‌شود، شهدا هنوز در این کشور زنده‌اند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار تلاش مدیران کشور در ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا شد و گفت: دوران هنرنمایی فرزندان شهدا در کشور و حضور آن‌ها در تمام عرصه‌های مهم کشور شروع شده است.

در این مراسم که به مدت دو ساعت به طول انجامید، گروه‌های مختلف هنری به هنرنمایی پرداختند و از سرهنگ محمد احمدی رئیس پلیس راه استان فارسٰ، محمد جواد سلمان پور رئیس دانشگاه علوم قرآنی،ٰ فاطمه امیری دانشجوی دکترای فیزیکٰ، حمید ناهیدگران فوق دکترای فیزیک اتمی و امیر تیمسار رجب علی‌زاده به عنوان نخبگان خانواده‌های شهدا تقدیر شد.

در حاشیه این جشن مسابقه نقاشی با موضوع شهدا برگزار و از تمبر یادبود جشن پدران آسمانی رونمایی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: