آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
فرمانده سپاه لامرد در نشست خبری هفته دفاع مقدس:
سرهنگ آزاد گفت: در هفته دفاع مقدس نمایشگاه حجاب و عفاف و نقش زنان در دفاع مقدس در شهرستان لامرد برگزار می‌ گردد.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار عبدالله آزاد فرمانده سپاه  لامرد در نشست خبری با موضوع هفته دفاع مقدس ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: در آغاز جنگ تحمیلی، کشور در حالت تحریم کامل بود اما هشت سال دفاع مقدس با چنین وضیعتی اداره شد و جوانان ما اجازه ندادند یک‌ وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

200 ویژه‌برنامه طی هفته دفاع مقدس در لامرد برگزار می گردند

وی افزود: امروز باید آن حماسه و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگویی شود، این که در زمان جنگ تحمیلی چه گذشت، یکی از راه‌های گرامیداشت و بازگویی آن حماسه‌ها، بزرگداشت هفته دفاع مقدس است، در لامرد نیز کمک‌ها و پشتیبانی های بسیاری از سوی مردم نسبت به رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس انجام گرفت.

فرمانده سپاه لامرد با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس امسال 200 ویژه‌برنامه در سطح شهرستان لامرد برگزار می‌ گردند، گفت: از این تعداد، 63 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس با حضور آحاد مردم برگزار می‌شوند، در بیشتر مدارس لامرد نیز راویان هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و به روایتگری خواهند پرداخت.

سرهنگ آزاد ادامه داد: برای نخستین بار در لامرد مراسم یادواره شهید در مقابل درب خانه شهید با عنوان "آبروی محله" برگزار و از خانواده شهید در‌‌ همان مکان تجلیل می‌ گردد، همچنین هفت یادواره شهید نیز در هفته دفاع مقدس برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه لامرد با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با روز عرفه تصریح کرد: مراسم دعای عرفه با حضور گسترده شهروندان در سطح لامرد برگزار می‌شود و اعزام کاروان حج عاشورایی نیز توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان صورت خواهد گرفت.

وی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس نمایشگاه حجاب و عفاف و نقش زنان در دفاع مقدس با توجه به اینکه کمتر به نقش زنان در دفاع مقدس پرداخته شده است، برگزار می‌ گردد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: