آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز خبر داد:
مؤمنی با بیان اینکه نظارت بر طرح‌های اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی است که در دستور کار داریم، گفت: این نظارت باعث می شود تسهیلات صرفاً درعرصه‌های تولید هزینه شوند.
به گزارش تنویر، قاسم مومنی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه برای حمایت از ایجاد واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی دو هدف عمده داریم، گفت: یکی از این هدف ها تقویت روحیه کار و تلاش در میان کسانی که جویای شغل هستند و دیگری اینکه صرفاً نباید به شغل‌های اداری و دولتی متکی بود.

قاسم مومنی گفت: این پروژه‌ها فرصتی است تا علاوه بر رونق تولید در جامعه به وسیله ایجاد واحدهای تولیدی آن هم با بهره‌مندی از تسهیلات، راه کسب درآمد برای اقشار مختلف مردم ایجاد شود.

مؤمنی عنوان کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نهادها و دستگاه‌های دولتی در موضوع اقتصاد مقاومتی وظایفی دارند، در همین راستا سپاه هم از طرح‌های تولیدی حمایت لازم را انجام می دهد تا از این طریق و با اتکا به ظرفیت‌های درونی در جهت بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید خدمتی به آحاد جامعه ارائه داده باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه راه‌اندازی حوضچه‌های پرورش ماهی از اولویت واگذاری تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی است، گفت: در همین راستا برای ایجاد حوضچه پرورش ماهی تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در منطقه دشت ارژن سه واحد پرورش ماهی در مجاورت چاه‌های کشاورزی و با تسهیلات 100 میلیون ریالی راه‌اندازی شده اند که در این حوضچه‌ها 5000 قطعه بچه ماهی رها شده است، مساحت هر واحد تولیدی نیز 100 تا 200 متر مربع است.

مؤمنی افزود با توجه به بحران آب در سطح کشور، کمبود آب و خشکسالی در سطح منطقه، راه‌اندازی حوضچه ماهی در مجاورت زمین‌های کشاورزی اقدام بسیار مفید و مؤثری است.

وی یادآور شد: واحدهای پرورش دام برای تولید مواد گوشتی تا سقف 30 میلیون ریال وام دریافت می نمایند، البته واحدهای پرورش بوقلمون، مرغداری و حوضچه ماهی از اولویت واگذاری تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ثارالله(ع) هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله(ع) شیراز همچنین حمایت از واحدهای پرورش گل‌های زینتی، پرورش قارچ، پرورش خیار درختی، کندوهای عسل، حوضچه‌های ماهی، پرورش بلدرچین، مرغ محلی و کشت زعفران را  از برنامه های این سپاه عنوان نمود.

مؤمنی با بیان اینکه نظارت بر طرح‌های اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی است که در دستور کار داریم، گفت: این نظارت باعث می شود تسهیلات صرفاً درعرصه‌های تولید هزینه شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله(ع) شیراز در پایان صحبت هایش گفت: متقاضیان راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) نسبت به بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: