آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
بهشت خاکی؛
نمایشگاه بهشت خاکی توسط پایگاه بسیج مسجد الرضا از حوزه امام حسن مجتبی (ع) و حوزه مقاومت بسیج پتروشیمی برگزار می گردد.

به گزارش تنویر، سروان پاسدار ابوذر اسدی مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ثارالله(ع) شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار تنویر گفت: در هفته دفاع مقدس امسال بزرگترین نمایشگاه هفته دفاع مقدس باحال وهوای هشت سال دفاع مقدس در انتهای بولوار شهید چمران شیراز برپا خواهد شد.

سروان اسدی با بیان اینکه بزرگداشت دفاع مقدس و یادآوری حماسه سازی ها، دلاورمردی هاو جان فشانی های رزمندگان سرافراز ایران اسلامی برای همگان یک تکلیف است، گفت: نمایشگاه بهشت خاکی توسط پایگاه بسیج مسجد الرضا از حوزه امام حسن مجتبی (ع) و حوزه مقاومت بسیج پتروشیمی برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ثارالله(ع) افزود:نمایشگاه امسال چهار روز زودتر از هفته دفاع مقدس و از26 شهریور تا ششم مهرماه از ساعت18:30 تا22:30 برای بازدید عموم برپا خواهد شد.

ویدر رابطه با اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: با برپایی این نمایشگاه و نمایش جنگ افزارها و ادوات جنگی بخشی از فضای جبهه برای بازدیدکنندگان تداعی می گردد، همچنین بخشی از این نمایشگاه با عنوان " سنگر آسمانی " با هدف انتقال مفاهیم و درک حال و هوای دفاع مقدس به کودکان، نوجوانان و نسل جوان اختصاص پیدا کرده است، در این بخش که کودکان عملیات های رزمندذگان اسلام را بازسازی می کنند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: