کد خبر: ۶۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
در راه خدا و بجنگيد تا فتنه و فساد نباشد ودين خدا باشد و بس . اگر كافران از جنگ باز ايستادند تجاوز نكنيد مگـر بر ستمگران.

وصیت نامه شهید حسن اجراء

با درود و سلام بيكـران به پيشگاه مقدس ولىعصر(عج) و نايب برحقش قلب تپنده امت اسلام و اميد مستضعفين و محرومين جهان امام خمينى و با درود و سلام به ارواح طيبه شهدا و با درود به خانواده معظم شهدا كه چنين فرزندانى در دامان خويش پروراندنـد و آنان را اسماعيلوار قربانى اسلام و خط ابراهيم زمان نمودند.

بارالها اين قربانيها را در كنار اسماعيل جاى ده ، تا به نمـروديان زمان و جهان بفهمانيــم كه آرى ، در همه اعصار مىجنگيم و مىميريــم و تا آخريــن نفس و آخرين قطره خونمان از ميهن و دين و ناموسمان دفاع خواهيم كردم و من به نداى حسين زمان لبيك گفته و راهى جبهه شدم ؛ كه اسلحه از دست افتاده دوستان و همسنگــران شهيــدم را برگيرم و با خشم خود سينه خصم را بشكافم.

بــرادر و خواهــر عزيــز : وظايف سنگينی بر دوش من و شما كه خود را پيرو قرآن مىدانيم نهاده شده است. همانطور كه نماز و روزه از واجبات دین است ، يكى دیگر از واجبات احکام اسلام ، جهاد فى سبيلالله است و همينطور كه قرآن مىفرمايد: « و قاتلوهم حتى لا تكون فتنة و يكون الدين لله فإن انتهوا فلا عدوان الا علىالظالمين» و كارزار كنيد در راه خدا و بجنگيد تا فتنه و فساد نباشد ودين خدا باشد و بس . اگر كافران از جنگ باز ايستادند تجاوز نكنيد مگـر بر ستمگران.

برادرانم ، در طى مدتى كه در جبههها بودم هيچگاه سعادت ياريــم نكرد تا با دوستان و همسنگرانم كه راهى بهشت شدند همراه باشم . شايد قابل شهادت را نداشتم. ولى اين بار اگر به دوستان شهيدم پيوستــم هرگز به دل غم و اندوه راه ندهيد . دير يا زود همه ما بايد برويم. چه بهتر به جايى برويم كه جانآفـرين است و جان ناقابلمان را به او باز دهيم . و در آخر از تمام دوستان و آشنايان اگر از من ناراحتى و يا كارى انجام دادهام كه باعث رنجش آنها شده است معذرت مىخواهم و به بزرگوارى خويش مرا ببخشيد.

چند كلمهاى هم با خانوادهام صحبت دارم پدر، مادر، خواهرانم، بــرادرانم مرا ببخشيد و عفو كنيد و به شما توصيه مىكنم كه مانند ديگر خانوادههاى شهدا به دل غم و اندوه راه ندهيد و اگر خواستيد زمانى براى من گريه كنيد به ياد على اكبر امام حسين(ع) و حضرت قاسم گريه كنيد و سخنى دارم با مادرم.

اى مادر هماننــد مادر شهيدى باش كه چند فرزنــدش را به راه خدا داده و اميدوارم اين هديــهاى را هم كه تو دادهاى مورد پذيرش خداوند متعال قرار بگيرد تا شافع شما در روز قيامت شوم.

مادر اگر زمانى از روى جهل و نادانى و غرور جـوانى با صداى بلند با تــو حـرف زدم اميدوارم به لطف و مهر مادرى و بزرگى و سخاوتى كه از تو سراغ دارم مرا ببخشيد و مانند ديـگـر مادران شهداء صبــور باش كه پيــروزى نزديك است و خدا صابـرين را دوست دارد.

خداحافظ شما باشد

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.

فرزند حقير شما حسن اجراء

شهید حسن اجرا در سال 1346 در شهرستان استهبان به دنیا آمد سرانجام در4 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: