يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۰:۳۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
در پی معارفه فرمانده جدید انتظامی لارستان
در پی معارفه فرمانده جدید انتظامی لارستان،فرماندهی و جمعی از پایوران سپاه لار با فرمانده جدید این نیرو دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،در این دیدار که در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی لارستان برگزار شد علاوه بر فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان لارستان، جمعی از پایوران و پرسنل دو نیرو نیز حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار که به مناسبت انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی لارستان برگزار شد، جناب سرهنگ دیندارلو فرماندهی جدید این نیرو ضمن عرض خوش آمد به فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و هیئت همراه و تبریک هفته دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تعامل در برنامه ها و همکاری این نیرو باسایر دستگاه های امنیتی خاطرنشان کرد: برای حفظ و ارتقاء سطح امنیت شهرستان تعامل و همکاری با سایر دستگاه های امنیتی علی الخصوص مجموعه سپاه و بسیج امری اجتناب ناپذیر است.

http://s6.picofile.com/file/8212840292/DSC_0003.JPG

وی در ادامه با اشاره به اینکه بحمدلله شرایط امنیتی در لارستان در سطح خوبی است افزود اما مسئله مواد مخدر و اتباع بیگانه به واسطه قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت دو مسئله بسیار مهم است. سرهنگ دیندارلو با تشکر از مجموعه سپاه و بسیج بخاطر اقدامات بسیار خوب انجاه شده در جلوگیری از قاچاق مواد مخدر و اتباع بیگانه اظهار امیدواری کرد انشاءالله با همدلی و همکاری بتوان قدم های خوبی برای ریشه کن کردن این معظلات در منطقه لارستان برداشت.

http://s6.picofile.com/file/8212840326/DSC_0006.JPG

در ادامه برادر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان پس از عرض خیرمقدم و آرزوی توفیق برای جناب سرهنگ دیندارلو از زحمات جناب سرهنگ خلیفه فرمانده اسبق نیروی انتظامی لارستان تقدیر  و تشکر نمود.
جاهدی خاطرنشان کرد مجموعه سپاه و بسیج کماکان و همچون گذشته آماده هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت و مبارزه با مسائل جدی امنیتی چون مواد مخدر، اتباع بیگانه و سایر معظلات فرهنگی اجتماعی است.
وی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بسیار خطرناک تر از نفوذ امنیتی و اقتصادی است افزود: باید دو مجموعه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در نظام جمهوری اسلامی به کا بندند.

http://s3.picofile.com/file/8212840350/DSC_0010.JPG

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس به برخی از برنامه های پیش رو اشاره کرد که عبارتند از: رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان لار درروز 31 شهریور-برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی در 13 مهرماه- برگزاری یادواره شهدای سرباز و ده ها برنامه دیگر هفته دفاع مقدس

http://s6.picofile.com/file/8212840418/DSC_0015.JPG

http://s3.picofile.com/file/8212840450/DSC_0023.JPG

نام:
ایمیل:
* نظر: