آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۹
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مجاهدت و جانفشانی هزاران سردار و پاسدار مومن و انقلابی، سدی نفوذناپذیر در برابر تهدیدات، تهاجمات و توطئه‌های رنگارنگ دشمنان ایجاد کرد.

به گزارش تنویر به نقل از سپاه نیوز؛ سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه طی سخنانی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، حضور حماسی پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و حافظ امنیت و اقتدار ملی ذکر کرد. 
سردار وحیدی با اشاره به خدمات گرانسنگ و بی‌بدیل پاسداران در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و کشور، گفت: فرمایش تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند "اگر سپاه نبود کشور نبود" را پاسداران جان برکف با جانفشانی و فداکاری در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور به معنی واقعی کلمه به عینیت بخشیدند.
وزیر دفاع از پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان طلایه داران جهاد شهادت یاد کرد و افزود: کوشش کلاهدوزها و کاظمی‌ها، همت همت‌ها، خروش خرازی‌ها، زیرکی زین الدین‌ها، بصیرت باکری‌ها، دیانت دستواره‌ها و مجاهدت و جانفشانی هزاران سردار و پاسدار مومن و انقلابی در طول بیش از سه دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی، سدی نفوذناپذیر در برابر تهدیدات، تهاجمات و توطئه‌های رنگارنگ دشمنان ایجاد کرد.
سردار وحیدی، ولایتمداری و مقاومت و پایداری پاسداران بر حفظ اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های ممتاز پاسداران برشمرد و گفت: حفظ جایگاه ارزشی و مردمی سپاه انقلاب اسلامی و پاسداران شاغل در این نهاد مقدس، حفظ همین روحیه، رویکرد دانست.
وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود از جانبازان بعنوان سندهای زنده مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی یاد کرد و گفت: جانبازان جلوه جاویدان ایثار و فداکاری ملت ایران در راه احیای اسلام ناب محمدی (ص) و حاکمیت قرآن و ارزشهای اسلامی در تاریخ معاصر است.
سردار وحیدی، بزرگداشت جانباز و خدمت به این قشر ایثارگر را مایه افتخار نظام و اعتلای کشور ذکر کرد و افزود: جانبازان بعنوان قهرمانان و افتخارآفرینان ملی کشور همواره باید مورد توجه و تکریم باشند.
وزیر دفاع تصریح کرد: جانبازان پیام رسان خون شهیدان و شهیدان زنده‌ای هستند که ناظران عینی بر اعمال و رفتار مسئولان کشورند.
وحیدی اظهار داشت: پاسداران وجانبازان عزیز با اقتدار به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت ابوالفضل و امام سجاد علیه السلام، ادامه دهنده راه شهادت، شهامت و دیانت این مصلحان بزرگ بشری هستند.
وزیر دفاع در پایان، با تبریک خجسته ایام ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و میلاد پربرکت امام العارفین امام سجاد به بزرگ پاسدار و جانباز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و همه پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی گفت: از افتخارات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خدمت‌گزاری به خیل عظیم پاسداران و جانبازان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: