آخرین اخبار
کد خبر: ۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: ترویج اخلاق اسلامی در جامعه و سازمان زمینه‌های پیشگیری از جرائم و تخلفات را تا حد زیادی فراهم می‌کند.

به گزارش تنویر به نقل از سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در همایش نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه طی سخنانی با اشاره به ضرورت پیشگیری از آسیب پذیری سازمان گفت: هر اندازه که یک سازمان مهمتر و شریف‌تر باشد شناسایی آسیب‌های احتمالی و مقابله با آفات آن ضروری‌تر است و سازمانی چون سپاه با توجه به اهمیت فوق العاده آن در کشور و انقلاب پیشگیری از آسیب‌های آن بسیار ضروری است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با ناچیز خواندن جرائم و تخلفات سپاه در مقایسه با سایر سازمان‌ها و موسسات در سطح جامعه گفت: اهمیت سپاه در حدی است که حتی یک تخلف و ظلم هم در چنین سازمانی اثرات بسیار نامطلوب دارد و این کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که نگذارند در بدنه سپاه رخنه‌ای ایجاد شود و آسیبی بوجود آید و این آفت به این سازمان عظیم و افراد ارزشمند آن لطمه‌ای وارد کند.
بهرامی در پاسخ به این سؤال که چگونه می‌شود زمینه‌های جرم و تخلف را در سازمان از بین برد و از وقوع جرائم پیشگیری کرد، گفت: ترویج اخلاق اسلامی در جامعه و سازمان زمینه‌های پیشگیری از جرائم و تخلفات را تا حد زیادی فراهم می‌کند.
وی افزود: تمام تلاش و کوشش ما باید در زمینه رشد فضائل اخلاقی و جلوگیری از رشد رذایل اخلاقی باشد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان بررسی‌های انجام شده در خصوص جرائم علیه امنیت داخلی و خارجی و جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی در سال‌های گذشته اظهار داشت‌: معتقدیم علاوه بر پیشگیری باید مراقبت و مواظبت هم در سازمان باشد.
وی افزود: در سازمان سپاه کارهای فرهنگی خوبی انجام شده است و این کار خاصیت خود کنترلی دارد. 
قبل از سخنان رئیس سازمان قضایی مسلح، سردار محبی‌ معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه طی سخنان کوتاهی گفت: نیروی زمینی سپاه امروز با تغییر در ساختار، سازمان قدرتمندی پیدا کرده به طوری که گسترش خوبی در سراسر کشور دارد و یگان‌های عملیات تخصصی‌تر از گذشته در حال شکل‌گیری هستند. 
محبی با بیان وظایف نظارت و تائید صلاحیت در نیروی زمینی سپاه گفت: حفاظت از مرزهای اخلاقی، سیاسی و دینی کارکنان از جمله وظایف مهم این معاونت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: