آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۱
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقاء توان بازدارندگی در سطح منطقه تنها متکی بر وجود تجهیزات نیست بلکه میزان اعتقاد، ایمان، تعهد و تخصص کارکنان نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی، مؤلفه‌ای حائز اهمیت در این خصوص است.

به گزارش تنویر به نقل ازسپاه نیوز، به مناسبت گرامیداشت اولین سالروز تشریف‌فرمایی مقام معظم رهبری به زادگاه جماران، محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در منطقه یکم دریایی بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه اول در سطح منطقه را دارد، اظهار داشت: ارتقاء توان بازدارندگی در سطح منطقه تنها متکی بر وجود تجهیزات نیست بلکه میزان اعتقاد، ایمان، تعهد و تخصص کارکنان نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی، مؤلفه‌ای حائز اهمیت در توان بازدارندگی و برقراری امنیت در سطح منطقه است. 

وی خاطرنشان کرد: ‌نیروی دریایی راهبردی ارتش برای برقراری امنیت در منطقه تمامی توانمندی‌ها در زمینه سطحی، زیردریایی، پروازی، موشکی و عملیات ویژه را در اختیار دارد و با وجود کارکنان مومن، متعهد و ولایتمدار در کنار تجهیزات فیزیکی توان بهره‌برداری، بازدارندگی و برقراری امنیت منطقه را افزایش داده است. 

سیاری با تبریک فرا رسیدن اولین سالروز حضور فرماندهی معظم کل قوا در منطقه یکم دریایی بندرعباس تصریح کرد: باعث افتخار کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی و فرزندان مومن مقام عظمای ولایت است که در چنین روزی سال گذشته این لیاقت را پیدا کردند تا مقام معظم رهبری از صمیم قلب به آنان خدا قوتی بگویند و همین باعث ارتقاء روحیه و انگیزه بیشتر در ادامه روند ماموریت‌هاست. 

در ادامه حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی در سخنانی دغدغه‌های حساس کنونی را جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: جنگ نرم به مراتب خطرناک‌تر از جنگ سخت است چرا که جنگ سخت برای همه قابل ادراک است اما جنگ نرم را تنها کسانی درک می‌کنند که در حال آسیب باشند. 

وی در ادامه با بیان اینکه ما می‌توانیم در سایه قرآن هر آنچه داریم را حفظ کرده و آنچه را که نداریم را بدست آوریم، افزود: با توجه به تهاجم و غارت فرهنگی که دشمن علیه بنیان‌های فکری ما آغاز کرده تنها یک راه مقابله وجود دارد و آن پناه بردن به دژ نفوذ‌ناپذیر قرآن است. 

محمد حسنی در پایان موفقیت‌های 8 سال دفاع مقدس و اقتدار امروز ملت ایران را مرهون پناه بردن به قرآن دانست و گفت: اگر امروز صدای انقلاب ما در حیات خلوت آمریکا شنیده می‌شود همه از برکت این کتاب الهی است. 

در این محفل باشکوه که شورای تامین استان استان هرمزگان و تعدادی از فرماندهان و مسئولین کشوری و لشگری بندرعباس حضور داشتند، آقایان عادلی و اطهری‌فر، قاریان ممتاز و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به قرائت پرداختند. 

اجرای تواشیح توسط گروه همخوانی ولایت و تقدیر از منتخبین قرآنی یگان‌های مستقر در ناوگان جنوب پایان بخش این مراسم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: