آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۲
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: مردم شیراز سه‌شنبه این هفته انزجار خود را از جنایات رخ داده در میانمار اعلام می‌کنند.

به گزارش تنویر به نقل از فارس ، حمیدرضا گرامی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم مومن شیراز سه‌شنبه دهم مردادماه جاری با تجمع خود کشتار مردم بی‌دفاع میانمار را محکوم می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: مردم شیراز با حضور در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) نسل‌کشی مردم مظلوم میانمار را محکوم خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این تجمع بزرگ مردمی در ساعت 18 سه‌شنبه برگزار می‌شود و مردم شیراز انزجار خود را از فجایع میانمار اعلام می‌کنند.

گرامی تصریح کرد: معادلات جهانی به سمتی رفته است که دو جبهه حق به پرچم‌داری ایران اسلامی و جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و خط‌دهی صهیونیست‌ها در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ادامه داد: امروز شاهد پیروزی‌های بزرگ جبهه حق هستیم و دشمنان اسلام نیز با تمام توان به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند.

وی گفت: جبهه باطل در گذشته به دنبال این بود تا با شکل‌دهی جریاناتی مانند القاعده و طالبان وجهه مسلمانان را خراب و دین اسلام را به عنوان دین خشونت معرفی کند که البته ناکام ماند.

گرامی افزود: امروز دیگر همگان از قصد و نیت غربی‌ها مطلع هستند و دنیای اسلام با پرچم‌داری ایران اسلامی در حال فتح پیروزی‌های متعدد است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ادامه داد: اگر چه جهان اسلام از شبه جزیره عربستان شکل گرفت اما رشد سیاسی آن از ایران اسلامی شروع شده و کل جهان اسلام را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: جنایات دشمنان اسلام در میانمار نشان داده که غربی‌ها تنها در شعار مسائل حقوق بشر را دنبال می‌کنند و در مقابل کشته شدن انسان‌های بی‌دفاع جز سکوت حرفی برای گفتن ندارند.

گرامی گفت: مشکلات اقتصادی نباید ابزاری برای سیاسی بازی‌ها و منافع حزبی شود و افرادی از آنها برای کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: دشمنان اینک که از تمام راه‌های مقابله با جمهوری اسلامی ناامید شده‌اند به دنبال دلسرد کردن مردم هستند.

وی گفت: البته مردم آگاه، بصیر و فهیم هستند و روزهای سختی مانند دوران دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند و از این‌گونه فتنه‌های دشمنان اسلام نیز آگاهی کامل دارند.

به گزارش فارس، تجمع مردمی شیراز سه‌شنبه دهم مرداد‌ماه ساعت 18 در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: