آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۹
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از آمادگی تیم‌های اضطراری پزشک، امدادگر و پرستار این سازمان برای کمک به مسلمانان مظلوم میانمار و اعزام به این کشور خبر داد.

به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ؛ دکتر محمد رئیس‌زاده ، با اشاره به مشکلات مسلمانان میانمار اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی آمادگی اعزام تیم‌های اضطراری پزشک، امدادگر و پرستار را به میانمار دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج جامعه پزشکی برای اعزام نیروهای داوطلب کادر پزشکی به میانمار مشکلی ندارد، افزود: در این زمینه فقط باید بسترهای اعزام نیروها فراهم شود و اگر ارگان‌های ذیربط این بستر را آماده کنند سازمان بسیج جامعه پزشکی برای اعزام نیروهای داوطلب بسیجی کادر پزشکی آمادگی کامل را دارد.

رئیس‌زاده با بیان اینکه سازمان بسیج جامعه پزشکی تاکنون نیز تیم‌های داوطلب کادر پزشکی به کشورهای سومالی، لبنان و مرز بین کنیا و سومالی اعزام کرده است، گفت: در این زمینه 2 تیم نیز به کشور عراق برای ارائه خدمات توسط تیم‌های اضطراری پزشکی بسیج جامعه پزشکی اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق کم برخوردار کشور است که از جمله آنها بیمارستان صحرایی در منطقه جلفا بود برپا شد و دستاوردهای خوبی برای نظام داشت.

به گفته وی راه‌اندازی این گونه بیمارستان‌های صحرایی در مناطق کم برخوردار استان‌های کشور ادامه دارد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: