آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
بیست و پنجمین مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده و همرزمان این شهید والامقام شب گذشته در زادگاهش قزوین برگزار شد.

به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در این مراسم که نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین، استاندار و جمعی از مسئولان این استان نیز حضور داشتند، سردار داوود غیاثی راد معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، پیام سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید بابایی را قرائت کرد.

 

ملیحه حکمت، همسر شهید بابایی نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از برگزاری چنین مراسم باشکوهی به یاد شهید بابایی و دیگر شهدای سرافراز استان قزوین گفت: همه شهیدان والامقام از جمله شهید بابایی برای ما الگو و راهنما هستند و امیدواریم بتوانیم در راه شهدا قدم برداریم. 

 

نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاری نیروی هوایی ارتش در برگزاری مراسم گفت: استان قزوین افتخار دارد که مردان بزرگی همچون شهید رجایی، شهید بابایی و شهید لشگری را در خود پرورش داده است و حضور چنین مردانی وظیفه ما را در پاسداشت ارزشهای اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

 

در این مراسم که امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشت، امیر خلبان حسین خلیلی و امیر خلبان ابوطالبی، دو تن از همرزمان شهید بابایی به بیان خاطره و ذکر ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار پرداختند.

 

در پایان این همایش، مراسم تجدید میثاق با آرمانهای شهید و نثار گل به مزار شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی انجام شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: