کد خبر: ۶۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
شهادت سر آغاز زندگی ما است

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ما از خدائیم و به سوی او بر می گردیم (قرآن کریم)

خدا را شکر می کنم که به من توفیق عنایت نمود تا توانستم راه شیفتگان الله را ادامه دهم.

با درود و سلام به رهبر کبیر لنقلاب خمینی بت شکن که با رهبری پیامبر گونه اش توانست ما را از سیاهی ها به دور نگه دارد و زندگی حسین گونه را به ما بیاموزد.

طبق وظیفه هر رزمنده که باید وصیت نامه داشته باشد من هم لازم دانستم که دو کلمه بنویسم:

مادر گرامی : ببال بر چنین فرزندی که توانست راه علی اکبر ها و قاسم بن حسن ها را ادامه دهد ، چونکه وقتی سید الشهدا به برادر زاده اش می فرماید که شهادت را چگونه می بینی ، عرض می کند که من شهادت را شیرین تر از عسل می دانم.

مبادا چنین فکر کنید که با شهید شدن ما تمامی روح و وجودمان از بین می رود بلکه این شهادت سر آغاز زندگی ما است و ما با این شهادت یک زندگی جدیدی را شروع می کنیم و طبق آیه قرآنی که می فرماید:

"کسانی که در راه خدا کشته شدند را مرده نپندارید بلکه آنان زنده اند و در نزد خدای خود روزی می خورند"

به تو ای مادری که توانستی با شیر پاکت چنین فرزندی را تربیت کنی و تو ای برادری که توانستی نگهداری از چنین برادری کنی و جامعه ای تحویل دهی که وجب به وجبش خون شهیدانی چون شهدای کربلا به زمین ریخته و درخت اسلام را شکوفا نموده است.

شما ای برادران و خواهرانم اگر من نتوانستم برادر خوبی برای شما باشم امید است که به بزرگواری خود مرا ببخشید و مرا حلال کنید

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمود قادری

شهید محمود قادری در  سال 1345 در محله ي قلعه ي ملا از توابع شهرستان لارستان، به دنیا امد سرانجام در تاریخ 26 اسفند ماه سال 1364 در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید. 


  /224224


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: