آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۷
دانشجویان بسیجی دارابی در قالب اردوی جهادی در حال خدمت رسانی به مناطق محروم می باشند.

به گزارش خبرنگار تنویر از داراب ، همزمان با شروع طرح هجرت3 بسیج سازندگی از ابتدای خرداد ماه سال جاری، تعداد زیادی از دانشجویان بسیجی شجاع و همیشه در صحنه، توسط قرارگاه بسیج سازندگی داراب و با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی  سپاه داراب ضمن سخنانی گفت: فعالیت اردوهای طرح هجرت3 از سال 79 به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور، حفظ انسجام ملت، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان در حوزه دانش آموزی، دانشجویی و طلاب آغاز شده است و جوانان و نوجوانان با حضور در اردوهای طرح هجرت3 علاوه بر فعالیت در عرصه های کاری، در دوره های آموزشی اعتقادی، بصیرتی و اخلاقی نیز شرکت می کنند و این طرح ها موجب خودباوری افراد می شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه داراب گفت: امسال 250 نفر از دانشجویان دانشگاه های آزاد و پیام نور در زمینه های مختلف شامل: عرصه بهداشت و درمان (کلاسهای مواد مخدر، بهداشت خانواده، کمک های  های اولیه و... )، عرصه آموزشی (کلاسهای  قرآن ، ریاضی ، زبان ، کامپیوتر)، عرصه هنری (کلاسهای خیاطی، گلدوزی، نقاشی، خطاطی و رنگ آمیزی)، عرصه فرهنگی (حلقه های صالحین، مسابقات فرهنگی، کلاس های احکام، مشاوره و اخلاق درخانواده) و  عرصه ورزشی (فوتبال، والیبال، ینگ پنگ) مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: