کد خبر: ۶۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
با وحدت کلمه انقلاب را به دست مبارک امام زمان عجل الله تعالي و فرج الشريف برسانند

وصيت نامه شهيد محمدرضا کرم کش

بار الها ! ما را به خدمتگزاري در راه آنان خانواده معظم شهداء و براي هدف بزرگشان توفيق ده و شهداي عزيزمان را در خوان ضيافت معنوي خود از جلوه هاي خاص خويش ارزاني بخش و خاندان بزرگوار آنان را با صبرو اجر قرين فرما و آسيب ديدگان عزيز ما را شفا مرحمت نما و اسيران و مفقود ان معظم را هر چه زودتر به آغوش ملت عظيم الشأن برگردان و به پدران و مادران و همسران آنان شکيبائي پايداري عنايت فرما و از برکات حضور بقيه الله ارواحنا فداء همه آنان و ملت را نصيب وافر مرحمت فرما . آمين .

الله لا اله الاهو الحي القيوم لاتأخذ سنه و لا نوم له ما في السموات و ما في الارض من ذالذي يشفع عند الا باذنه يلعم ما بين ايديهم و ما خلفهم و لايحطون بشي من عمله ... ( سوره بقره آيه 257)

بنام الله ياري دهنده مسلمين و کمک کننده به مظلومان و عادل درد و جهان خدا پيام را با نام تو شروع مي کنم همه چيزم از آن توست بار الها تويي تنها معشوق من در دوجهان من همه چيز را از همه کس پرسيده ام فهميده ام که آنها هم بخدا معتقدند ، خداي آنها هم تويي و خداوند مال ، زن و بچه و اقوام و دوستان چيزهايي هستند که زود از بين مي روند و فقط تويي باقي و هميشه جاويدان . امروز 18/1/65 مي باشد و من در يکي از اتاقهاي محل کارم وظيفه ام را انجام ميدهم .

هر انقلاب دو چهره دارد . 1- خون 2- پيام و هيچ کدام از اينها از هم جدا نمي باشد وقتي که پيغمبر اسلام مبعوث شد پيام از خداوند براي مسلمين آورد و ....امامان معصوم بنا به وظيفه اي که داشتند خون و پيام خود را ايثار کردند تا اينکه انقلاب اسلامي در ايران بوجود آمد همچنان که در وصيت نامه هاي شهيدان مي خوانيد آنها هم به وظيفه خود عمل کردند خون دادند و پيام خود را در وصيت نامه نوشتند که اسلحه به زمين افتاده آنها را برداشته و برعليه دشمنان خدا بجنگم . باري خداياشکر که اين منت را بر من نهادي و توفيق دادي که به جبهه بيايم و اسلحه ي دوستان شهيدم را بردارم وبا دشمنان دينت بجنگم من در يک وصيت نامه شهيد خواندم که نوشته بودخدايا به هر جا مينگرم دوستان شهيدم را مي بينم واقعا که اين شهيد يک حقيقت بزرگ را يادآوري کرده بود من وقتي که به مرخصي مي آمدم واقعا شرمنده شهيدان و خانواده هاي آنها مي شدم چون من زنده بودم و بايد راه شهيدان را ادا مي کردم آدم و تا کربلا را آزاد نمي کردم و آرزوي بزرگ خانواده شهدا به مرحله واقعي نمي رساندم نبايد آرم مي گرفتم وقتي که نگاه اين حقير به عکس شهيدان و بر درو ديوار مي افتاد پيش خودم ناراحت مي شدم و به خداي خودم مي گفتم که خدايا آرزوي شهيدان و اين پير جماران و خانواده هاي شهدا چه وقتي به حقيقت مي پيوندند .

چيزي که باعث شد من به جبهه بروم خداي رحمان و رحيم وبعد چهره پاک رزمندگان و شهيدان بود آنهائي که در شهر ماندند بايد وظيفه سنگين تري را انجام دهند ، بايد پشت جبهه هاي حق عليه باطل را محکم نگه دارند که ضد انقلاب نتواند از پشت ضربه بزنند و همچنان ملت شهيد پرور ايران که از اول انقلاب توانستند انقلاب را پيروز کنند بايد به گفته هاي امام خميني با وحدت کلمه انقلاب را به دست مبارک امام زمان عجل الله تعالي و فرج الشريف برسانند . انشاءالله ... باري آرزوي من بعد از شهادت حبيب زيبائي عالم اين بود که بتوانم بصورت رزمنده واقعي بجنگم و اولين کسي از عمل خودمان بعد از حبيب شهيد شوم و اين حقير ، خدا شاهد است که آرزو مي کردم بتوانم خدمتگزاري واقعي براي اسلام باشم .

خوب مسئله بعدي همکاري با جمهوري اسلامي مي باشد از تمام دوستان و اقوام و خانواده و از امت شهيد پرور ايران خواهش مي کنم هميشه گوش به حرف امام باشند وبه گفته هاي امام خميني عمل کنند که نجات انسانها همه بدست امام مي باشد اگر به صحبت هاي امام خميني عمل کرديد پيروز خواهيد شد واگر خداي نخواسته عمل نکرديد شکست حتما وجود دارد مسئله بعدي حجاب خواهران خودم و بعد به خواهران دينيم مي باشد حجاب تو سنگر مي باشد و از دامن پاک شما بايد سربازان امام بسيار بيايند .

انشاءالله پيام ديگرم صبر مي باشد به شما دوستان وامت شهيد پرور خانواده وصيت مي کنم که صبر را پيشه خود قرار دهيد و به پدر و مادر و خوهران و برادرانم و اقوام و دوستانم مي گويم که در جمع که نشستيد گريه نکنيد هر کس گريه کند اول به ياد امام حسين و زينب باشد چون منافقين و ضد انقلاب از گريه دست جمعي براي شهيدان خوشحال مي شوند شما با گريه نکردن در جمع آبروي منافقين و ضد انقلاب را ببريد پدر و مادر شما بهتر مي دانيد من يک روز از اين دنيا بيا ميرفتم چه بهتر که در راه خدا و زودتر بروم و از هم محلي هايم و دوستانم مي خواهم که به خانواده ام دل داري بدهد و آنها را به صبر تشويق کنند خلاصه خواهشي که دارم اگر پولي باقي ماند در راه انجام نماز و روزه قضا و مخارج کفن و دفن خرج کنيد و صابر باشيد واگر توانستيد مرادرقبري نزد يک به دوست شهيدم حبيب زيبائي عالم خاک کنيد و از دوستان و اقوام مي خواهم که هميشه براي اين حقير آمرزش طلب کنيد و مرا حلال کنند و هر گاه عکس مرا ديديد و يا به ياد من افتاديد فاتحه بفرستيد و از خداوند بزرگ حلال بودي بطلبيد و از دوستان ميخواهم که نگذارند اسلحه به زمين افتاده من روي زمين باقي بماند و حتما نماز اول وقت و امر به معروف و نهي از منکر يادتان نرود و حتما در جلسات مسجد شرکت کنيد و هميشه به صحبتهاي امام گوش کنيد و عمل کنيد ( مسئله بعدي خر جي است که ميخواهيد برايم کنيد فقط مي خواهم از پولي که دارم خرج شود و اگر کم آمد پدرم کمک کند و از دوستان و اقوام ميخواهم هيچ خرجي را بدون اطلاع پدرم نکنند و از اقوام خواهش مي کنم نسل جوان را خدا پسندانه و با ايمان و ياري دهنده ي مظلومين بار بياورند .

هميشه ياري دهنده و معرف اسلام باشند و با هم وحدت داشته باشند و اين آخرين وصيت نامه من مي باشد و در آخر مي خواهم که حداقل جلسه هايي بنام شهيدان در خانه و مساجد برپا کنيد و بيشتر از نوجوانان دعوت شود وفرصت صحبت به تمام اقشار محل بدهيد هر چند که خالي از تشريفات باشد . ديگر پيامي ندارم جز اينکه دست بيعت را با امام خميني محکمتر کنيد . والسلام محمدرضا کرم کش . خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار .

حتما به ديدار خانواده شهدا برويد و روحيه به آنها بدهيد همچنين به خانواده اسرا مفقودين مجروحين و معلولين ، جبهه ها را گرم نگهداريد . چون جبهه ها محل ديدار عاشق و معشوق مي باشد . دعا براي پيروزي رزمندگان يادتان نرود . اصراف در ختم من نکنيد صلوات يادتان نرود .راستي اگر جسدم ناپيدا شد قبري نزديک به قبر حميدرضا عباسي بگذاريد ولي دوست دارم نزديک به حبيب زيبايي عالم باشم . صابر باشيد . والسلام

شهيد محمدرضا کرم کش درسال1345 شهرستان شیراز به دنیا آمد سرانجام در کربلاي چهار در تاريخ 4دی ماه سال 1365 در منطقه ي عملياتي شلمچه به شهادت رسید.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: