آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۳:۳۴
 محل تولد: شیراز مسئولیت : معاون گردان خط شکن امام مهدی لشکر همیشه پیروز۱۹فجر   تاریخ شهادت: 30/12/66    محل شهادت:خرمال ارتفاعات ریشن 

درخانواده ای مذهبی در شهر شیراز چشم به جهان گشود . د رسن پانزده سالگی به جمع طلایه داران عشق د رجبهه های نبرد پیوست و با حضور دائمی خود دراغلب عملیات ها شرکت جست . به طوری که یازده بار مجروحیت تنها گوشه کوچکی از حماسه آفرینی های این پاسدار جان برکف است . استقامت وپایداری ، عشق وارادت به اهل بیت عصمت و طهارت ، توجهش به انجام فرائض دینی و احترام به پدر ومادر ، همچنین صمیمیت سرشار او با همرزمان از ویژگی های بارز آن سردار سلحشور بود. مسئولیت های متعددی این شهید بزرگوار از فرماندهی گروهان تا جانشین گردان بر عهده گرفته بود و سرانجام د رعملیات والفجر ده در منطقه خرمال پس از اصابت تیر به سینه مجروحش  درنهایت آرامش به جمع شهدای جنگ پیوست .

آن عصاره تقوا اندکی قبل ازشهادت ودر آخرین ملاقات باخانواده به همسر فداکارش سفارش می کند که نسبت به نگهداری فرزندی که قرار بود چند روز بعد از شهادتش متولد شود کوشا باشدو او راچنان سربازی جان برکف برای حفظ دستاوردهای انقلاب تربیت کند.

گوشه هایی از وصایای شهید:

اللهم الرزقنی شهادت فی سبیلک

برتر ازهرکارنیک دیگری است ، تا آنگاه که مرد مسلمان در راه خدا کشته شود « یعنی شهادت» دیگر هیچ کار نیکی برتر ازآن نیست .                                                                     « شهید ناصر ورامینی/ محل شهادت منطقه خرمال/ عملیات والفجر۱۰»

خدایا می دانی که روسیه ام ازگذشته تلخم و از صفات رزیله ام . از گناه کثیرم تو آگاهی ، وخودت فرمودی که برای توبه بیا یید .                                                                                  « شهید ناصر ورامینی/ محل شهادت منطقه خرمال/ عملیات والفجر۱۰»

خدایا ! تو فرمودی که توابین را دوست داری و هم اکنون آمده ام وبا نگاه امید به تو می نگرم و می دانم که قول تو حق است .

« شهید ناصر ورامینی/ محل شهادت منطقه خرمال/ عملیات والفجر۱۰»

بارالها! به درگاهت شکر می کنم که سعادت حقیقی را نصیبم کردی وبا حسینیان همراه کرده ودر جبهه ها راه دادی ومرا از لهویات دنیا به انوار الهی سوق دادی وشراب عشقت را به من نوشاندی .                                                                                                                          « شهید ناصر ورامینی/ محل شهادت منطقه خرمال/ عملیات والفجر۱۰»

هیچ یک از اقسام مرگ ها افتخا رآ میز نیست . تنهاشهادت است که درهاله ای ازتقدس ، شرافت وافتخار قرار دارد. پس شمادوستانی  که  به جبهه نیامده اید یا در گروه مقاومت و جبهه ها پر کنید ، باشد که شما هم سر بر زانوی سرور شهیدان «حسین بن علی علیه السلام »گذاشته  و لبخند شادی بزنید.                                                                                  « شهید ناصر ورامینی/ محل شهادت منطقه خرمال/ عملیات والفجر۱۰»

ا میدوارم که برادران و خواهرانم نمازشان ترک نشود وهمانطورکه عشق به حسین  ،مهدی وخمینی دارید ، ادامه داشته باشدودست از این عمل نکشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: