آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
رييس سازمان بسيج مستضعفين طي پيامي درگذشت جمعي از هموطنان در زلزله شمال غرب كشور را تسليت و از حضور سريع و اثرگذار بسيجيان عزيز آذربايجان در امداد رساني به آسيب ديدگان تقدير كردند.

به گزارش تنویر ، پيام تسليت رييس سازمان بسيج مستضعفين در پي درگذشت جمعي از هموطنان در زلزله شمال غرب كشور و تقدير از حضور سريع و اثرگذار بسيجيان عزيز آذربايجان در امداد رساني به آسيب ديدگان

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله وانا اليه راجعون

خبر درگذشت جمعي از مردم عزيز و شريف استان آذربايجان شرقي بويژه كودكان معصوم و مادران مظلوم آن ديار در حادثه زلزله، قلب هاي پاك ايرانيان را متاثر و عزادار اين مصيبت نمود.
همزماني هجرت جمعي از برادران و خواهران ولايت مدار آن خطه شرف و غيرت به ديار ابدي با ماه مبارك رمضان بويژه ليله القدر؛ بارقه رحمت مغفرت الهي را براي آنان پرفروغ مي كند تا ان شاءالله با سرور و مولايشان اميرالمومنين عليه السلام محشور گردند.
اينجانب، ضمن تسليت و تعزيت به خانوادهاي معزّي، از خداوند سبحان صبر و اجر براي بازماندگان و شفاي عاجل براي كليه مجروحين مسالت مي نمايم.
همچنين همت و زحمت بسيجيان عزيز را كه در لحظات اوليه با اعزام به مناطق زلزله زده به ياري حادثه ديدگان شتافتند، قدر نهاده و اقشار متخصص پزشكان و مهندسان بسيجي و فرماندهان محترم استان هاي آذربايجان غربي و اردبيل را به امداد برنامه ريزي شده و سريع در كليه مناطق حادثه ديده تحت مديرت فرمانده محترم سپاه عاشورا- استان آذربايجان شرقي- فرا مي خوانم.

سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي
رييس سازمان بسيج مستضعفين

نام:
ایمیل:
* نظر: