آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
عضو هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی:
دکتر قربانی نوشت: سفر عوامل خارجی پشت پرده فتنه سال 1388 به ایران با هوشیاری ملت ایران محکوم به شکست خواهد بود.
به گزارش تنویر، دکتر حسن قربانی عضو هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی فیروزآباد در خصوص تلاش دشمنان برای نفوذ به ایران و همچنین اهداف سفر جک استراو  وزیر خارجه اسبق دولت انگلیس به ایران نوشت: باتوجه به نقش پُر رنگ جمهوری اسلامی ایران درمنطقه و عرصه بین المللی، همواره این خطر احساس می شود که برای مقابله با جریان تاثیرگذار ایران، دشمن با استفاده از ابزارها و مِتُد جنگ نرم و هجمه فرهنگی بتواند در بطن و متن کشور از جمله درحوزه مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... وارد شود، خوب می دانیم که همواره فرمایشات مقام معظم رهبری به مسئولان اجرایی نظام درهمین خصوص یعنی "خطر نفوذ دشمن از طُرق مختلف بوده و هست".

عبارت "سهل اندیش" در سخنرانی اخیر رهبر انقلاب بهترین گواه بر این موضوع است که لازم است مسئولان اجرایی کشور تدابیر بهتری را می اندیشیدند تا پای دشمنان انقلاب اسلامی که بدلیل رفتار نامعقول سیاسی چه در حوزه نظری و چه در حوزه عملی همواره اذهان و قلوب ملت ایران از سوی ایشان ناراحت و جریحه دار است، به کشور باز نشود .

حضور وزیر خارجه اسبق انگلیس در تاسوعای حسینی، آن هم در سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) و در حالی که امت اسلامی سراسر سیاه پوش بوده اند نه تنها رفتار مسئولان را زیر سوال برده بلکه سایر کشورها را که ایران اسلامی برای آنان مصدر و منشا بیداری اسلامی بوده است را با علامت سوال مواجه می سازد، از طرف دیگر سفر استراو به ایران با عبارت "استکبار ستیزی" که از اصول راهبردی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می باشد، در تضاد است.

نباید فراموش کرد که نکته و یکی از اهداف مهم این سفر در اذهان برخی افراد ساده اندیش و برخی همسویان با دشمن، تلاش در جهت عادی جلوه دادن روابط بین کشورها (نظیر انگلیس) در آستانه تحولات سیاسی چند ماه آینده برای بهره برداری سیاسی است.

در پایان لازم به یادآوری است که سفر عوامل خارجی پشت پرده فتنه سال 1388 به ایران و همراهی با  همفکرانشان در داخل با هوشیاری ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران محکوم به شکست خواهد بود.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید استان فارس.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: