آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرنگار تنویر از سپاه مهر،  فرمانده سپاه مهر با شورای حوزه و جانشین های واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان مهر عصر روز گذشته در محل سالن جلسات سپاه مهربازدید کرد .

در این بازدید سرهنگ دوم پاسدار محمد فرزانه فرمانده سپاه مهر ضمن خوش آمد گویی خدمت بسیجیان اظهار داشت: بسیج دانش آموزی مجموعه ای است که تاثیر گذار در همه امورات کاری بسیج می باشد .

فرمانده سپاه ناحیه مهر اضافه کرد : وظیفه ای که همه ما در بسیج دانش آموزی داریم ابتدا باید فرهنگ سازی کنیم و سپس عزیزان به ویژه قشر جوان را جذب پایگاه های مقاومت کنیم .

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب و نظام ما قسم خورده اند که دشمنی خود را با انقلاب تمام نکنند و تمام تلاش آنها برای این است که نظام ، انقلاب و مجموعه بسیج را ضعیف کنند اما با آگاهی ، بصیرت و شناختی که مردم و ملت ما از دشمنان دارند این اجازه را به دشمنان نخواهند داد.

فرمانده سپاه مهر ادامه داد: امروز با تحریم هایی که اتفاق می افتد و کارهایی که انجام می دهند نشان از شدت دشمنی با نظام ، انقلاب و شما بسیجیان است که توسط کشورهای غرب واروپایی صورت می گیرد. چرا که آنان براین باورند که تا کنون هر کاری خواسته اند علیه این ملت انجام  داده اند اما با اخلاص و آگاهی که در قشر مجموعه بسیج به ویژه قشر دانش آموز و دانشجویی است دشمن موفق نبوده است.

وی تصریح کرد: در بحث تهاجم فرهنگی که مقام معظم رهبری این را به عنوان یک شبیخون فرهنگی یاد کردند، این اتفاق نه تنها دشمنان انقلاب به هدفشان نرسیدند بلکه جامعه و ملت ایران  به یک ارتقاع بصیرتی دست بافت.

سرهنگ فرزانه افزود: امروز مجموعه بسیج دانش آموزی و دانش جویی باید الگوی جامعه باشند چرا که چشم و امید مردم به شماها به عنوان یک جوان تحصیل کرده امروز و آینده مملکت است.

فرمانده ناحیه مهر در پایان اظهار داشت : حضور در مجموعه بسیج توفیقی است که نصیب هر کسی نخواهد شد و باید شکر گزار باشیم و خدا را شکر کنیم که به همه ما توفیق داده که در مجموعه بسیج که یک مجموعه عظیم مردمی است قرار گرفته ایم باید خوب مراقب باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: