آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز:
سرهنگ محبی پور گفت: امسال برای اعزام 6 هزار دانش آموز ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.
به گزارش تنویر، نخستین کاروان 350 نفری دانش‌آموزان دختر ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت مریم (س) سپاه ثارالله (ع) شیراز با استعداد هشت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام گردید.

سرهنگ  اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه سپاه ثارالله (ع) شیراز در حاشیه این اعزام گفت: تا پایان سال‌جاری و در صورت تعامل و همکاری اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش فارس، 6 هزار دانش آموز ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه «راهیان نور» ترویج دهندۀ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه است، گفت: برای اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یک کارگروه با عنوان "ستاد اعزام راهیان نور" تشکیل شده که برنامه ریزی، برگزاری برنامه های جانبی و انجام مسائل پشتیبانی-امنیتی را بر عهده‌ دارد.

فرمانده سپاه سپاه ثارالله (ع) شیراز در پایان صحبت هایش گفت: با برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی شاهد اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل آینده خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: