آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
اين برنامه‌ها تلاشي در راستاي مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي دشمن متجاوز است.

فرمانده ناحيه مقاومت مرودشت از اعزام 4 هزار دانشجو و دانش‌آموز بسيجي اين شهرستان به مناطق عملياتي در قالب كاروان‌هاي راهيان نور خبر داد.

سرهنگ محمد صفري يك‌شنبه ‌شب در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با تشريح برنامه‌هاي بسيج در دهه مبارك فجر، از اجراي 70 برنامه كه عمده آنها در حوزه فرهنگي است خبر داد.
وي ادامه داد: اين برنامه‌ها تلاشي در راستاي مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي دشمن متجاوز است.
فرمانده ناحيه مقاومت مرودشت همچنين از اعزام 4هزار نفر از دانشجويان و دانش‌آموزان بسيجي مرودشت در قالب كاروان‌هاي راهيان نور به مناطق عملياتي تا پايان سال جاري خبر داد.
در ادامه فرماندار مرودشت با تشريح برنامه‌هاي دهه مبارك فجر از مجموعه مديريت اين شهرستان به خاطر همراهي و همكاري در اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها كه با موفقيت صورت گرفته است، قدرداني كرد.
يدالله حسيني از انتخاب و معرفي چهره‌هاي برتر و موفق اين شهرستان در دهه مبارك فجر خبر و ادامه داد: تقدير از اين افراد به‌يقين ايجاد انگيزه‌هاي سازنده را در ديگران در پي دارد.
وي همچنين از افتتاح طرح‌هاي عمراني در سطح اين شهرستان در دهه مبارك فجر خبر داد.
در ابتداي اين جلسه حجت‌الاسلام محمد غفوري امام جمعه مرودشت با تبريك به مناسبت ايام‌الله دهه فجر به بررسي نقش انقلاب اسلامي ايران در تحولات اخير منطقه به ويژه در كشورهاي مصر و تونس پرداخت و ابراز داشت: امروز پس از 32سال به بركت انقلاب اسلامي حركت‌هاي انقلابي مردم تونس و مصر بر ضد دولت‌هاي ديكتاتور در حال تحقق است.
وي همچنين با بيان اين نكته كه جامعه ما در بعد فرهنگي نياز بيشتري را براي تحول احساس مي‌كند از مسئولان خواست كه تلاش و توجه بيشتري در راستاي اهداف فرهنگي جامعه از خود نشان دهند. انتهاي خبر /ق

برچسب ها: راهيان نور
نام:
ایمیل:
* نظر: