آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
دشمن از حضور بسيجيان در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي،‌ فرهنگي و سياسي به وحشت افتاده و درصدد مقابله با ارزش‌ها و اهداف نظام اسلامي برآمده است.

فرمانده بسيج ناحيه مقاومت بقية‌الله سپاه شيراز گفت: براي نخستين بار از طرح شناسنامه شهداي فارس در اجلاسيه سرداران و 14‌هزار و 600 شهيد استان فارس رونمايي مي‌شود.


سرهنگ حميدرضا گرامي بعد از‌ ظهر امروز در نخستين يادواره بزرگداشت شهداي كاركنان ثبت احوال فارس اظهار داشت: مديريت كلان استان فارس بايد از فرصت‌هاي به دست آمده در راستاي تحقق اهداف جمهوري اسلامي ايران استفاده كند.
وي با اشاره به اينكه تحول‌هاي جهاني نشأت گرفته از انقلاب اسلامي است، افزود: برپايي يادواره شهدا تقويت روحيه ديني، انسجام و پيشرفت را در كشور هموار مي‌سازد.
فرمانده بسيج ناحيه مقاومت بقية‌الله سپاه شيراز اضافه كرد: بايد رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر اينكه جنگ، يك گنج است را مورد كالبدشكافي قرار داده و آن را در تمام مسائل فرهنگي، اجتماعي و سياسي نهادينه و اجرايي كنيم.
وي اظهار داشت: بعد از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامي شاهد تثبيت جمهوري اسلامي و موج بيداري در حركت‌ها و جنبش‌هاي اسلامي در كشورهاي تونس، مصر و ديگر ملت‌هاي اسلام‌خواه هستيم.
مديركل ثبت احوال استان فارس در ادامه اين يادواره در سخناني بيان داشت: شهادت پلكاني از دنياي انساني به عالم رباني است و بايد با تمام توان در استمرار راه شهدا گام برداشت.
محسن نعمتي خاطرنشان كرد: دشمن از حضور بسيجيان در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي،‌ فرهنگي و سياسي به وحشت افتاده و درصدد مقابله با ارزش‌ها و اهداف نظام اسلامي برآمده است.
وي با اشاره به اينكه در ايام‌الله دهه مبارك فجر، عظمت و تلاش‌هاي شهدا و ايثارگران را بايد به نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب اسلامي انتقال دهيم،‌ گفت: تلاش‌هاي دولت بايد در زمينه توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه باشد.
مديركل ثبت احوال استان فارس ابراز داشت: تلاش و رشادت‌هاي رزمندگان اسلام و درايت مقام معظم رهبري باعث شده است كه ايران در كانون توجه جهاني قرار گيرد.
نعمتي اضافه كرد: اداره كل ثبت احوال فارس با تقديم سه شهيد، برگ زريني را بر دفتر افتخارات خود اضافه كرده است. انتهاي خبر / ق
نام:
ایمیل:
* نظر: