آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد که این بار در تهران برگزار می شود اعتبار ایران در تحولات آینده جهان را نشان می دهد چرا که بسیاری از رسانه های خارجی اعلام می کردند در این اجلاس کسی حضور پیدا نخواهد کرد.

مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد نشان دهنده اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی است، گفت: این اجلاس نقش تأثیرپذیری را در روند مسائل جهانی دارد.
وی افزود: شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد که این بار در تهران برگزار می شود اعتبار ایران در تحولات آینده جهان را نشان می دهد چرا که بسیاری از رسانه های خارجی اعلام می کردند در این اجلاس کسی حضور پیدا نخواهد کرد.
اصلانی شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد را نشان دهنده شکست تحریم ها علیه ایران دانست و گفت: این اجلاس از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که کشورهای غربی و استکباری قصد منزوی کردن ایران را داشتند اما خودشان منزوی شدند.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد فرصت طلایی برای مسائل منطقه ای و جهانی است، تصریح کرد: این اجلاس بستری را فراهم می کند که بسیاری از مسائل نظیر فلسطین و سوریه به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد همچنین فرصت مغتنمی است که به مسئله فلسطین و بازگرداندن حقوق مردم آن پرداخته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: