آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ شرفی گفت: دشمن برای نفوذ به این قشر و به انحراف کشاندن ورزشکاران تلاش می کند زیرا ورزش مورد علاقه و توجه اکثر جوانان است و ورزشکاران الگوی جامعه هستند.
به گزارش تنویر، یادواره شهدای ورزشکار کازرون با حضور سرهنگ شرفی فرمانده سپاه کازرون،  روسای هیئات ورزشی و جمعی از شهروندان این شهرستان در سالن جهان پهلوان تختی برگزار گردید.

سرهنگ شرفی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم گفت: امروز فضای این مکان با نام و یاد شهدا مزین شده است، شهدایی که اُنس گرفتن با آن ها رنگ و بوی الهی به انسان می بخشد.

وی با بیان اینکه " مقام معظم رهبری فرموده اند «زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست» "، گفت: آن چه اهمیت برگزاری چنین یادواره هایی را گوشزد می کند این موضوع است که به جز پیشکسوتان عرصه ورزش، تقریبا بخش اعظم ورزشکارانی که اکنون مشغول فعالیت می باشند از جوانان هستند و عرصه دفاع مقدس را بصورت حضوری درک ننموده اند.

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه توقع این است که بزرگان هیئات ورزشی امثال تختی را پرورش دهند، گفت:  از جهان پهلوان تختی بخاطر دارا بودن روحیه جوانمردی و پهلوانی در تمام دنیا با احترام و بزرگی یاد می شود وگرنه کسانی هستند که از لحاظ کسب مدال های قهرمانی کارنامه درخشان تری نسبت به او داشته اند.

وی با با تاکید بر لزوم همکاری هیئت های ورزشی در برگزاری یادواره شهدای ورزشکار گفت: دشمن برای نفوذ به این قشر و به انحراف کشاندن ورزشکاران تلاش می کند زیرا ورزش مورد علاقه و توجه اکثر جوانان است و ورزشکاران الگوی جامعه هستند.

سرهنگ شرفی با تاکید بر اینکه ورزش بزرگ‌ترین رسانه است، گفت: تربیت ورزشکار در تراز انقلاب اسلامی یکی از بهترین راه ها برای ترویج ارزش های انسانی و اسلامی است، از همین رو اخلاق مداری ضرورتی برای مجموعه های فرهنگی است، چون اگر اخلاق را از دست بدهیم در همه عرصه ها شکست خواهیم خورد.

وی قدرت نظامی جمهوری اسلامی را یکی از عوامل اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: حرکت در راه مقاوم سازی نظام اسلامی امتداد شعار مرگ بر آمریکاست، امروز با نمایش شهرهای موشکی در اعماق زمین که تنها بخش کوچکی از توان دفاعی ایران اسلامی است، دشمنان به لرزه در می آیند.

فرمانده سپاه کازرون در پایان صحبت هایش با انتقاد از تلاش مذبوحانه برخی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا، گفت: بیش از 100 دلیل برای ادامه شعار مرگ بر آمریکا داریم و کسانی که می خواهند چهره دشمن را بزک کنند بدانند نه حق باطل شده و نه باطل حق شده است، حفظ روحیه انقلابی و استکبارستیزی نشانه زنده بودن ملت ایران است و از طرف دیگر دشمنی آمریکا با ملت ایران نیز تمام نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: