شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۵:۲۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
بیانیه
بسیج دانش‌آموزی لارستان در بیانیه‌ای تصریح کرد: ذکر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را همواره و همیشه به مصداق اعوذ بالله من‌الشیطان الرجیم بر لب خواهیم داشت.
به گزارش تنویر، دانش آموزان بسیجی لارستان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای را صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی
مقام معظم رهبری: بسیج دانش آموزی نیاز امروز مراکز آموزشی است.

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور رشادت و فداکاری قشر تاثیر گذار کشور قبل و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می باشد. در چنین روزی در سال ۵۷ عده کثیری از دانش آموزان بصیر و انقلابی که خواهان براندازی حکومت طاغوت بودند به نشانه اعتراض و مخالفت با رژیم دست نشانده پهلوی به خاک و خون کشیده شدند.

پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نیز راه این عزیزان توسط ۳۶۰۰۰ نفر از نوجوانان دانش آموز این مرز و بوم جهت اعتلای انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار و زیاده خواهی ابر قدرتهای شرق و غرب ادامه پیدا کرد و شهید فهمیده ها به فرمان رهبر و مقتدایشان خمینی کبیر(ره) جان خود را فدای نهال نوپای انقلاب نمودند.

سالهای سرخ حماسه و دفاع سرشار از شکوفایی دانش آموان بسیجی بود که در بهترین دوران عمر پر ثمرشان، جلوه های ایثار و شهادت را به نمایش گذاشتند و در جای جای جغرافیای نبرد، جلوه های مشعشع تاریخ عشق و معرفت را متجلی ساختند و کیمیای شهادت را در عمق دلهایی که از عنایت الهی نورانی گشته بود بدست آوردند.

روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، سالروز تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه و روز دانش آموز می باشد، لذا دانش آموزان بسیجی لارستان بزرگ همنوا با آحاد و اقشار مختلف ایران اسلامی ذکر مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را همواره و همیشه به مصداق اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بر لب خواهند داشت.

دانش آموزان نوجوان بسیجی با بصیرت حسینی و شور انقلابی کشتار بی رحمانه مسلمانان و آغشته شدن دست سعودی ها به خون مهاجران الی الله و همچنین ایجاد تفرقه و نفاق توسط رژیم منحوس آل سعود در یمن و حمایت از گروههای تکفیری در عراق و سوریه را لکه ننگی بر دامان کشورهای مسلمان جهان دانسته و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب انزجار خود را از عاملین عربستان سعودی اعلام می دارد.

همچنین در موضوع هسته ای از مسئولین و دولتمردان خواستاریم با دیدی نافذ و هوشیاری کامل نسبت به اجرای تعهدات طرف های مقابل، با توجه به خطوط قرمز تعریف شده از جانب رهبر معظم انقلاب(دام ظله) رصد و اشرافیت کامل داشته و زمینه نفوذ بیگانگان را به کشور مهیا نسازند.

دانش آموزان بسیجی با ابراز انزجار و برائت از امریکای جهانخوار و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام می دارد با تمام توان حمایت بی دریغ خود را از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین و انتفاضه سوم به عمل می آورند.

ما باور داریم استکبار جهانی با توجه به سابقه سیاهش در طول ۳۷ سال گذشته نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان طبق فرموده امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت(مد ظله العالی) شیطان بزرگ بوده و قابل اعتماد و اتکا نخواهد بود.

اعضای بسیج دانش آموزی لارستان بزرگ در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری گردیده پیمان می بندند تا با همت و تلاش روز افزون خود در جبهه علمی و فرهنگی کشور در نهادینه نمودن فرامین و اوامر معظم له و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به سند چشم انداز ۲۰ ساله بکوشند.

دانش آموزان بسیجی با تاسی از شهدای نوجوان دشت کربلا و شهدای کربلای ایران راه و خط سرخ آنان را تا ظهور مهدی فاطمه(س) ادامه خواهند داد.

و اما بسيجيان دانش آموز لارستان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام(ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت ا...العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، بر سر پیمان با شهیدان عزیز خصوصا شهید فهمیده و ۳۶۰۰۰ لاله دانش آموز محکم و استوار ایستاده و برای دفاع از آرمانها و تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ ننموده و همواره آماده فداکاری در این مسیر الهی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: