آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۳:۳۰
به مناسبت دهه مباركه فجر قبور مطهر شهدا در كازرون گلباران و عطرافشاني شد.

عصر امروز همزمان با سومين روز از دهه مباركه فجر كه با عنوان انقلاب اسلامي، ايمان، جهاد و شهادت نام‌گذاري شده است، مسئولان شهرستان كازرون، مردم اين شهرستان، طلاب، جمعي از پاسداران و بسيجيان كازرون اعم از دانشجو، طلبه، دانش‌آموز، اصناف، كارمندان، اساتيد، معلمان، خواهران، اقشار مختلف بسيج، مداحان، نيروهاي نظامي، انتظامي، سربازان، كاركنان دولتي و مسولان محلي بار ديگر به منظور تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهدا بر سر قبور آنها حضور پيدا كرده و اين قبور را گلباران و عطرافشاني كردند.
اين مراسم به طور همزمان در بخش‌هاي جره و بالاده، چنارشاهيجان، نودان، خشت و كنارتخته نيز برگزار شد.
در حاشيه اين مراسم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ملت ايران با گذشت 32 سال از انقلاب اسلامي محافظ ارزش‌هاي انقلاب و خون‌هاي پاك شهدا هستند.
حميدرضا معرف با تاكيد بر بازگو كردن خاطرات، رشادت‌ها، ايثارگري‌ها و جان‌فشاني‌هاي شهدا و فلسفه حركت آنها براي نسل جوان افزود: شهدا، ايثارگران، رزمندگان و جانبازان سرمايه‌هاي معنوي جامعه و اسناد افتخارايران اسلامي هستند.
وي با بيان اينكه همزمان با دهه مباركه فجر نمايشگاهي با عنوان كتاب فجر در كازرون برپا شده است، ادامه داد: اين نمايشگاه با بيش از 8 هزار عنوان كتاب در موضوعات مذهبي، تاريخي، روانشناسي، داستان، شعر، ادبيات، كامپيوتر، نرم‌افزار، زبان، هنر، كودك و نوجوان برپا شده كه تا 26 بهمن ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون داير است و كتاب‌ها نيز با 20 درصد تخفيف عرضه مي‌شود.
سرپرست اداره ارشاد كازرون با تشكر از شهرداري، آموزش و پرورش و اداره كتابخانه عمومي كازرون خاطرنشان داشت: نمايشگاه كتاب فجر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون و با همكاري شهرداري، آموزش و پرورش و اداره كتابخانه عمومي كازرون برپا شده است. انتهاي خبر / ق

برچسب ها: شهدا ، گلباران
نام:
ایمیل:
* نظر: