آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
فرمانده سپاه ناحیه کازرون طی یک کنفرانس مطبوعاتی برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه کازرون را شرح داد.

به گزارش خبرنگار تنویر از کازرون ، سرهنگ غلامرضاشرفی ضمن گرامی داشت هفته‌ي دفاع مقدس كه يادآور جان‌فشاني رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مي‌باشد در جمع خبر نگاران گفت:  اميدواريم با برگزاري قوي و خوب برنامه هفته‌ي دفاع مقدس بتوانيم خاطره‌ي دلاوري‌ها و رشادت رزمندگان جنگ تحميلي را در اذهان نسل جوان تداعي كنيم و بتوانيم خاطره‌ي 2888 روز نبرد با دشمني كه با همكاري 34 كشور دنيا و تمامي توان حضور يافته بود تا مانع صدور انقلاب اسلامي گردد را به فرزندانمان و ديگر كشورهايي كه ايران اسلامي را الگوي خويش قرار داده اند نشان دهيم. هم‌زماني دهه‌ي كرامت،ولادت امام رضا(ع)،حضرت معصومه(س) و نيز 2 مهرماه روز احمدبن‌موسي را با هفته‌ي دفاع مقدس به فال نيك گرفته و اميدواريم از بركات اين بزرگواران در هفته‌ي دفاع مقدس بهره‌مند گرديم.

سرهنگ شرفی افزود : امسال در هفته‌ي دفاع مقدس 130 برنامه كه داراي تنوع 40 برنامه‌اي مي‌باشد را به نمايش خواهيم گذاشت كه با حضور 53گروهان بسيجي در رژه‌ي سي‌و يكم شهريورماه شروع و با غبار‌روبي گلزار شهدا و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب به پايان مي‌رسد.

وی تنوع برنامه‌ها را در قالب يادواره‌ي شهدا، مسابقات ورزشي، شب شعر و خاطره و برگزاري همايش‌هاي جداگانه جهت رزمندگان و بانوان ايثارگر در حوزه‌هاي مختلف عنوان كرد.

فرمانده‌ي ناحيه‌ي مقاومت سپاه كازرون تجليل از بازنشتگان و رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي را در سال‌روز شكست حصر آبادان از شاخصه‌هاي برنامه‌ي هفته‌ي دفاع مقدس در شهرستان عنوان نمود.

سرهنگ شرفي با بيان اينكه عمده برنامه‌هاي ارائه شده به صورت ابتكاري توسط پايگاه‌هاي مقاومت اجرا خواهد شد افزود:ان‌شاءا... با اجراي مناسب و قوي برنامه‌هاي هفته‌ي دفاع و همچنين حضور وسيع بسيجيان در رژه‌ي سي‌و‌يكم شهريورماه تحقق ارتش 20 ميليوني را به جامعه نشان خواهيم داد و حضور فعال بسيج را در تمام معادلات كلان نظام ،استان و شهرستان به نمايش خواهيم گذاشت.

وي با بيان سخن رهبر انقلاب مبني بر اينكه جنگ تحميلي يك گنج است كه بايد استخراج شود از تلاش براي تدوين دانش‌نامه دفاع مقدس شهرستان كازرون خبر داد و افزود: هم اكنون مقدمات نرم‌افزاري اين دانش‌نامه مهيا گرديده و ان‌شاءا... سعي ما بر اين است كه تمامي مستندات،اسامي رزمندگان،شهدا و ايام حضور آنان را در دفاع مقدس گردآوري نماييم.

شرفي در ادامه به نقش و فعاليت بسيج سازندگي اشاره كرد و گفت: هم اكنون 53 پروژه در خشت و كنارتخته با اعتباري بالغ بر 731 ميليون تومان توسط بسيج سازندگي در حال اجرا مي‌باشد كه از 11 پروژه آن بهره‌برداري گرديده است.

وي در خصوص حضور سپاه و بسيج در عرصه‌ي جنگ نرم گفت: جنگ ما تمام شدني نيست،تا زماني كه حق و باطل وجود دارد و فقط نوع جنگ به جنگ نرم تبديل شده است،بايستي با تمام توان و تجهيزات در عرصه‌ي فرهنگ و سايبري به مقابله با تهاجمات دشمن بپردازيم، و به لطف خدا در اين جنگ نيز به پيروزي خواهيم رسيد وی بر حضور فعال سپاه و بسيج در عرصه‌ي فضاي مجازي تاکید کرده وگفت: و تيم هاي مختلفي اين فضا را مورد رصد قرار مي‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون در پايان سخنان خود با اشاره به اين‌كه هيچ دستگاهي در كشور به اندازه‌ي بسيج كار فرهنگي انجام نمي‌دهد گفت: جامعه بسيجبا وجود پراکندگی زیاد وبا حداقل امکانات بهره ورترین سازمان جهان میباشد واین توجه بیشتر مسئولین اجرایی را طلب میکند تا در زمینه های مختلف بسیج را یاری دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: