آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
مراسم تجلیل از خانواده شهدای نیروی زمینی سپاه با حضور سردار عراقی جانشین فرمانده این نیرو برگزار شد.

به گزارش تنویربه نقل از فارس، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای این نیرو که صبح امروز (پنجشنبه) برگزار شد، گفت: اخیرا شاهد اهانت به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بودیم که ضمن اعلام انزجار از این جسارت، امیدواریم خداوند همه آنها را به برکت صلوات بر محمد نابود کند و روزی شکست و ذلت آنها بویژه آمریکا، اسرائیل و آل سعود را به چشم ببینیم.

عراقی در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان از اول انقلاب به هر شکل ممکن مقابل آن ایستادند و با آن می‌جنگند و فشار وارد می‌کنند به دلیل اینکه مردم ما استقلال و حکومت اسلامی را خواسته‌اند و شعارهایشان در حمایت از مستضعفان است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: ‌آمریکا از شروع جنگ تحمیلی دو منظور داشت که یکی تأمین امنیت انرژی و سوخت بود زیرا اروپا و آمریکا به شدت نیازمند آن هستند و اگر قطع شود، رگ حیاتی آنها قطع می‌شود و دلیل دیگر هم تأمین امنیت رژیم صهیونیستی بود.

عراقی در پایان تصریح کرد: حالا بعضی‌ها می‌گویند نتیجه 8 سال جنگ چی شد؟ درحالیکه ما جنگ را شروع نکردیم آنها به ما حمله کردند و ما تمام تلاش دیپلماسی و عرف بین‌المللی را رعایت کردیم. اما آنها به دنبال تغییر رویه و یا سقوط نظام اسلامی بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: