آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۳
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن اشاره به بیش از 1400 سال تلاش مذبوحانه استکبار برای بیرون کردن حب اسلام از قلوب مسلمین آنرا بی سرانجام خواند و گفت: تا پای جان در برابر هتاکان به ساحت پیامبر اکرم می ایستیم.

به گزارش تنویر به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با حضور در تجمع ورزشکاران این نیرو که در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) برگزار شد گفت: ماسربازان ولایت ،ضمن ابراز انزجار از کسانی که ولی نعمت و پیامبر بزرگ اسلام ، حضرت محمد (ص) اهانت کرده اند آمادگی خود را به منظور ایستادگی تا پای جان در برابر اهانت کنندگان اعلام می کنیم.<> سردار عراقی اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را ادامه دهندگان راه ابولهب خواند و اظهار داشت: بیش از 1400 سال است که استکبار با تمام توانمندی و قدرت خود در پی بیرون کردن عشق به اسلام از دلهای مسلمانان است که امروز علیرغم تمامی توطئه ها و نیرنگ ها، نام پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) هر روز بیش از پیش در صفحه روزگار می درخشد.
وی با بیان اینکه اسلام در جان مسلمانان ریشه دوانده است و دشمنان از این نکته مهم غافلند اظهار داشت: اسلام منادی وحی ، انسانیت ، آزادی و تمام خوبیها و ارزشهاست و دشمنان به طور قطع همان راهی را می روند که اجداد و اسلاف هتاک آنها رفته اند.
گفتنی است در ابتدای این مراسم که به همت هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی نیروی زمینی سپاه برگزار شد ورزشکاران با شعار" لبیک یا رسول الله" وارد گود زورخانه شدند.
خواندن اشعار حماسی در وصف رسول گرامی اسلام (ص) شور و هیجان خاصی را در فضای زورخانه ایجاد کرد.
همچنین هیات باستانی کاران نیروی هوافضای سپاه میهمان این مراسم بودند که در کنار سایر ورزشکاران به انجام حرکات باستانی پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: