آخرین اخبار
کد خبر: ۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۱
به همت سازمان بسیج اساتید سپاه فجر کارگاه آموزشی جنگ نرم به مدت سه روز دردانشکده علوم انسانی دانشگاه شیراز برگزارشد .

به گزارش خبرنگار تنویر ، مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه فجراستان فارس درحاشیه این کارگاه آموزشی گفت : از اسلام فقط با یک نیرو می شود پاسداری کرد وآن ،تولید علم و بسط و گسترش عناصر همسو با نظام در راستای ارائه اجتهاد سیاسی است.

سرهنگ پاسدار ناصرجوکار اضافه کرد :  این کارگاه با رویکرد تربیت اساتید دلسوز جهت ارائه دست آوردهای نظام و ایدئولوژی نظام به نسل جوان دانشجو منعقد شده است.

وی اساتید بسیجی را شهیدان نبرد تاویل خواندوتصریح کرد :  رسالت اساتید دانشگاه آن است که با حفظ هسته دین و تجدید پوسته آن به اقتضای دوران ، اسلام ناب را بر سر سفره دانشجو بنشانند.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه فجراستان فارس بیان داشت : کارگاه  جنگ نرم به دنبال آن است که با بیمه کردن نظام جمهوری اسلامی و نسل سوم انقلاب و مقوله جهانی سازی آرمان های امام (ره)  را تحقق بخشد و برای این مهم از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد داشت.

ناصرجوکاراضافه کرد : در این دوره از کارگاه آموزشی جنگ نرم سعی شده از اساتید برجسته و مجرب در خصوص جنگ نرم استفاده شده و کلیه دروس و مباحث ارایه شده مباحث روز و با استفاده از وسایل کمک آموزشی ارائه گردد./222442

نام:
ایمیل:
* نظر: