آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
مسئول فرهنگی ناحیه بسیج کازرون حبرداد:
سروان عارف گفت: یادوراه 1100 شهید شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره 183 شهید کازرونی گردان فجر لشکر 33 المهدی برگزار خواهد شد.
مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفت و گو با تنویر از برگزاری یادواره 1100 شهید شهرستان کازرون در «روز کازرون» خبرداد و اظهار داشت: این یادواره روز پنج شنبه 3 دی ماه در مصلی نماز جمعه کازرون برگزار می شود و سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این یادواره سخنرانی خواهند کرد.

سروان پاسدار هادی عارف در ادامه افزود: این یادواره هرساله با فرارسیدن «روز کازرون» در 4 دی ماه برگزار می شود و امسال یادوراه 1100 شهید شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطر 183 شهید کازرونی گردان فجر لشکر 33 المهدی برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از خانواده های شهدا و مردم شهید پرور کازرون برای شرکت در این یادواره بیان داشت: شهدا از همه چیزشان گذشتند تا آرمان هایشان قربانی نشود و دینی که بر گردن ما است حفظ دست آوردهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با پایبندی به ارزش ها و پیروی از ولایت مطلقه فقیه ممکن خواهد بود.

این یادواره که توسط ناحیه مقاومت بسیج و هیئت رزمندگان اسلام کازرون برگزار می شود از راس ساعت 8:30 صبح پنج شنبه آغاز و تا قبل از نماز ظهر ادامه می یابد.


گفتنی است در عملیات کربلای 4 بود که شهر کازرون، 78 شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام کرد و ورق درخشان دیگری در تاریخ پر افتخار این شهر انقلابی به ثبت رسید و به همین مناسبت 4 دی ماه روز کازرون نام گرفته است.

یادواره 183 شهید کازرونی گردان فجر با سخنرانی سردار علی فضلی برگزار می‌شود+ پوستر
نام:
ایمیل:
* نظر: