آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰
 نخستین گروه از دانش‌آموزان دارابی در قالب کاروان محمد رسول‌الله (ص) به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش تنویر به نقل ازفارس ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان که بعد از ظهر امروز در مصلای نماز جمعه داراب برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 3 هزار نفر از دانش‌آموزان دوم دبیرستانی داراب تا پایان سال جاری در قالب کاروان محمد رسول‌الله (ص) و در طرح مدرسه تا مدرسه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

حمیدرضا طحانی اضافه کرد: 675 نفر از خواهران نخستین گروه دانش‌آموزی داراب هستند که صبح امروز با 15 اتوبوس عازم اهواز شدند.

وی با بیان اینکه سفر این دانش‌آموزان چهار روزه است و در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز اقامت دارند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این اردوها از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، هویزه، اروندکنار و موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ادامه داد: این اردوها در راستای طرح تحول آمادگی دفاعی و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار می‌شود.

طحانی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، مسابقات شعر، خاطره‌نویسی، وبلاگ‌نویسی، نقاشی، عکس و پخش فیلم از جمله برنامه‌های جانبی این اردو است.

نام:
ایمیل:
* نظر: