آخرین اخبار
کد خبر: ۷۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
مدیر دفتر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر:
سرهنگ میرشکاری گفت: در آیین روز تجربه نگاری، کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با روش های نوین نگارش تجربه آشنا شده و فرآیند ثبت تجربه در سامانه تجربه نگاری به ایشان آموزش داده شد.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار ایمان میرشکاری با اشاره به اینکه روز تجربه نگاری همزمان با سراسر کشور در تمام  رده های نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار گردید، گفت: تجربه های ثبت شده در سامانه تجربه نگاری پس از طِی فرآیندهای مشخص بصورت آنلاین در اختیار سایر کارکنان سپاه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در آیین روز تجربه نگاری، کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با روش های نوین نگارش تجربه آشنا شده و فرآیند ثبت تجربه در سامانه تجربه نگاری به ایشان آموزش داده شد.

مدیر دفتر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر با اشاره به اینکه نیروهای پیشکسوت و با سابقه سپاه با استفاده از این سامانه به ثبت تجربیات خود از فرآیند و نتایج اجرای برنامه های سازمان خواهند پرداخت، گفت: استفاده از تجربیات ثبت شده در  سامانه تجربه نگاری از عوامل ارتقاء دهنده میزان دستیابی به نتایج موردنظر از اجرای برنامه ها و راهگشای نیروهای جوان در دستیابی به اهداف سازمان خواهد بود، همچنین شناخت ایشان از فرآیند اجرای برنامه ها و عوامل موثر در موفقیت را افزایش خواهد داد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: