آخرین اخبار
کد خبر: ۷۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
اين مدعيان آزادي بيان و حقوق بشر كجايند كه دوباره مهر سكوت بر لب زده و به خاموشي خفت بار خود ادامه داده اند.
به گزارش تنویر، در پی شهادت آیت الله «نمر» رهبر شیعیان عربستان توسط آل سعود، بسيج جامعه زنان سپاه فجر فارس در محكوميت این اقدام ناجوانمردانه بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالي
رژيم عربستان در اقدامي تامل برانگيز و ناجوانمردانه حكم اعدام روحاني انقلابي و مجاهد شيخ نمر را اجرائي نموده است.

اقدام ظالمانه و غير قابل باور رژيم عربستان در اعدام عالم بزرگ و مبارز شيعه آيت ا... شيخ نمر خيانت هولناك و نابخشودني است. بدون شك اعدام اين عالم انقلابي به سفارش استكبار جهاني ديكته شده است.
اين مدعيان آزادي بيان و حقوق بشر كجايند كه دوباره مهر سكوت بر لب زده و به خاموشي خفت بار خود ادامه داده اند.

بسيج جامعه زنان سپاه فجر فارس همگام با تمامي آزاديخواهان جهان ضمن عرض تسليت به پيشگاه مقدس امام زمان(عج)‌و نائب بر حق ايشان مقام معظم رهبري (مدظله العالي )‌ مراتب تاسف و همدردي خود را به خانواده گرانقدر و علماي بزرگ اسلام اعلام نموده و خواستار جوشش و حركت ديني مردم به رهبري علماي دين عليه اين خيانت بزرگ است ،‌به يقين اين اقدام ناجوانمردانه برخواسته از ناكامي دشمنان اسلام مي باشد و نويد بخش زوال قريب الوقوع گروههاي تندرو و تكفيري و در راس آنان گروه سفاك داعش است.

ماخواهران بسيجي به شدت اين اقدام را محكوم نموده و از مسلمانان و بخصوص مردم مسلمان عربستان مي خواهيم خشم انقلابي و اعتراض خود را به گوش جهانيان برسانند و چهره واقعي و سفاك رژيم آل صعود را به مردم آزاديخواه جهان معرفي نمايند.


نام:
ایمیل:
* نظر: