آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیب پرور گفت: شهیدان عامل وحدت و انسجام هستند، بیایید حول محور شهیدان بر رشد و ترقی انقلاب اسلامی میثاق ببندیم و با رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) دوباره بیعت کنیم.
به گزارش تنویر، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور مسئول قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه فجر فارس در گفت‌و‌گو با بخش خبری 20:45 صدا و سیمای فارس با تشکر از مردم مومن، دلدادگان شهدا و علمای  استان فارس، گفت: کاروان شهیدان که پس از ماه ها پیگیری بر مردم شریف فارس مهمان خواهند شد، تحت عنوان کاروان شاهدان بصیر از مرز شلمچه به کشور وارد شده و پیکرهای مطهر شهیدان به فرزندان مردم عزیز در سپاه فجر فارس تحویل داده شده اند.

محورهای مهم گفت‌و‌گوی فرمانده سپاه فجر فارس به شرح ذیل می باشند:

سردار غیب پرور با بیان اینکه پس از دوران پرافتخار دفاع مقدس برای نخستین بار میزبان این حجم از شهیدان عزیزمان در فارس خواهیم بود، گفت: مطمئنا حماسه ای در فارس عزیز رقم خواهد خورد که برای سالیان سال خاطره خواهد شد.

وی افزود: شهیدان عامل وحدت و انسجام هستند، بیایید حول محور شهیدان بر رشد و ترقی انقلاب اسلامی میثاق ببندیم و با رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) دوباره بیعت کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش در رابطه با برگزاری مراسم تشییع شهدا در شهرستان ها گفت: ما و بر و بچه های سپاه نوکری مردم را می کنیم، در شهرستان ها محوریت با ائمه محترم جمعه و فرماندهان محترم سپاه خواهد بود، دیگر مسئولین هم بنا بر باورهای خودشان و بضاعتی که دارند ان شاالله در هر چه با شکوه برگزار شدن این مراسم مشارکت می کنند.

شرح کامل گفت‌و‌گوی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس را در ویدئوی ذیل ببینید:


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: