آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
معاون هماهنگ کنده سپاه فجر در حاشیه حماسه استقبال از شهدا در فارس:
سرهنگ کوشکی گفت: شهدا امروز آمدند و ندای وحدت را سر دادند، پيام مهم شهيدان اين بود كه راه امام خمینی(ره)، شهدا، ولايت و رهبری انقلاب پاينده، پويا و زنده خواهد بود.
به گزارش تنویر، صبح امروز مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر در شهرستان نورآباد با حضور ده ها هزار نفر از مردم مومن  و دلدلدگان شهدا از دیار نورآباد و ممسنی برگزار گردید.

همراه با تشییع پیکر یکصد شهید دفاع مقدس، پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری هم بر روی دستان شهروندان نورآباد و ممسنی تشییع گردیده و در گلزار شهدای شهر خومه زار آرام گرفت.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کنده سپاه فجر فارس در حاشیه این مراسم گفت: شهدا امروز آمدند و ندای وحدت را سر دادند، پيام مهم شهيدان اين بود كه راه امام خمینی(ره)، شهدا، ولايت و رهبری انقلاب پاينده، پويا و زنده خواهد بود.

سرهنگ كوشکی با اشاره به اینکه مهم‌ترين ويژگی شهدای عزيز گمنام اين بود كه هم سرباز امام خمينی (ره) بودند و هم به ندای ولي امر خود لبيک گفتند، افزود: شهدا امروز آمدند و ندای وحدت را سر دادند، اين شهيدان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و نظام مقدس اسلامی دو بار نقش‌ آفرينی نموده اند، نخست اينكه جان خود را تقديم اين انقلاب و اسلام نمودند و امروز هم با پيكر تكه تكه شان بازگشتند تا دوباره ما را متوجه ارزش‌های الهی و اسلامی نمایند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از کاروان شاهدان بصیر گفت: من پيام تشكر سردار غيب‌پرور فرمانده سپاه فجر را خدمت همه مردم مومن و ولايتمدار استان فارس ابلاغ مي‌كنم و اميدوارم كه همراه با همه مردم دست در دست هم و با وحدت كلمه بتوانیم در راه پيشرفت،‌ سربلندی، آبادانی و پيشرفت ايران عزيز به يُمن بركت خون شهدا قدم برداریم.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: