آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
جانشین سپاه گراش در جمع خواهران بسیجی:
سرگرد ستاری گفت: کاروان شاهدان بصیر روز یکشنبه بیست و هفتم دی ماه میهمان مردم مومن شهرستان گراش خواهد بود.
به گزارش تنویر، سرگرد ستاری جانشین فرماندهی سپاه گراش در جمع خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج کوثر، گفت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی مقاومت و بیداری در تمامی نقاط دنیا به برکت خون پاک شهدای عزیز در اوج عزت و سربلندی است، همه ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی یعنی انقلاب اسلامی باشیم.

سرگرد ستاری در نشست هیات منتظران موعود (عج)، گفت : شناخت  و معرفت نسبت به خط انقلاب اسلامی بر همه آحاد مردم میهن اسلامی برای شناسایی خود ی از غیر خودی امری  لازم و واجب  است، بسیج نیز برای شناساندن این خط الهی به مردم خصوصا نسل جوان  بایستی در قالب حلقه های صالحین تمام توان خود را به میدان بیاورد.

وی تصریح نمود: بایستی بحث پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دیدار مردم قم مطرح فرمودند را جدی گرفت، انقلاب اسلامی به معنای اعتقاد قلبی به وحدانیت خداوند یکتا و مبارزه با خوی  و رفتار استکباری تا آخرین لحظه  و بدون هیچگونه تسامح وتساهل می باشد.

وی ادامه داد: البته عده ای دنبال معرفی گفتمانی جدید و تقلبی از برخی از مبانی و اصول  وارز شهای انقلاب اسلامی هستند که در این مسیر حتی از تحریف کلام امام (ره) نیز دریغ نمی کنند، به همین دلیل نیاز است بسیج با بصیرت افزایی در فضای جامعه  نسبت به این مساله حساسیت خاصی داشته باشد تا  انقلاب با تداوم و ماندگاری مستمر، مقدمه ای برای برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) باشد.

سرگرد ستاری افزود: دشمن  با استفاده از مزدوران بی عقل و وحشی نظیر داعش و برای ایجاد تنفر مردم دنیا از اسلام بدنبال معرفی اسلامی در اذهان عمومی است که جزخشونت، قساوت قلب و عدم تعقل هیچ برداشت دیگری از آن نمی توان داشت، متاسفانه کشورهایی نظیر عربستان نیز در این خیانت  به جهان اسلام نقش بسزایی ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه کاروان شاهدان بصیر روز یکشنبه بیست و هفتم دی ماه میهمان مردم مومن شهرستان گراش خواهد بود گفت: بعد از ظهر روز یکشنبه مراسم تشییع شهدا در شهرستان خنج از مقابل سپاه شهرستان به سمت گلزار شهدای خنج خواهد بود، در این مراسم استان فارس همیشه سربلند شاهد دلدادگی مردم به شهدا وآرمان های امام راحل (ره) خواهد بود و به فضل الهی  کاروان شاهدان بصیر موجب تقویت روحیه انقلابی مردم مومن و بیداری برخی از خواب غفلت خواهد شد.

سرگرد ستاری در پایان صحبت هایش گفت: به لطف خداوند متعال مردم ایران اسلامی با حضور  پرشور درانتخابات هفتم اسفند ضمن ناکام گذاشتن دشمن درترفندهای خود ،آبرویی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور خواهند بود و البته در انتخابات پیش رو نیز بهترین ملاک برای تشخیص صالح از غیر صالح   ،صداقت در گفتار و موضع گیری صادقانه افراد نسبت به مبانی  ،ارزشها و گفتمان  انقلاب اسلامی است .
نام:
ایمیل:
* نظر: