آخرین اخبار
کد خبر: ۷۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
فرمانده یگان امنیتی امام حسن عسکری(ع):
رجبی گفت: هدف از این رزمایش و تمرینات ارتقاء سظح آمادگی ها، مقابله با تهدیدات امنیتی در سطح استان و احصاء و رفع معایب احتمالی است.
به گزارش تنویر، رزمایش و تمرینات تاکتیکی یگان امنیتی امام حسن عسکری (ع) سپاه فجر استان فارس به مدت دو روز در منطقه عمومی شیراز برگزار گردید.

سخنگوی این رزمایش در حاشیه تمرینات تاکتیکی گفت: این تمرینات با هدف ارتقا توان و آمادگی یگان امنیتی و با حضور مشترک پایوران و بسیجیان با اهدافی نظیر اجرای برنامه های از پیش تعیین شده و آموزش های تخصصی در زمینه های امنیتی و رزمی با محوریت دشمن شناسی، مقابله با نا آرامی ها، تاکتیک های تخصصی، رزم انفرادی، رزم تونفا، دفاع شخصی، رزم شبانه، اشرافیت اطلاعاتی، موتور سواری و تیر اندازی برگزار گردید.



سروان پاسدار محمد رضا رجبی فرمانده یگان امنیتی امام حسن عسکری(ع) در پایان این رزمایش با بیان اینکه اقتدار امروز نظام اسلامی نشات گرفته از اندیشه دفاعی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، گفت: امروز بصیرت و شناخت دوست از دشمن در جریان فتنه های پیچیده از ضروریات خواص، عوام، نخبگان، مسولان و بویژه پاسداران و بسیجیان عضو یگان امنیتی است.

فرمانده یگان امنیتی امام حسن عسکری(ع) افزود: هدف از این رزمایش و تمرینات ارتقاء سظح آمادگی ها، مقابله با تهدیدات امنیتی در سطح استان و احصاء و رفع معایب احتمالی است.

وی در پایان صحبت هایش ضمن تقدیر از بسیجیان و پاسدارن شرکت کننده در رزمایش گفت: سربازان ولایت در یگان امنیت امام حسن عسکری(ع) در اوج آمادگی و توان رزمی قرار دارند و آماده مقابله قاطع با هر گونه تهدیدات امنیتی در سطح استان فارس هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: