آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
رییس سازمان بسیج رسانه فارس:
امیری نژاد گفت: گزارش‌ها، عکس‌ها و مقاله‌ها در ثبت بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی تشییع 94 شهید جاویدالاثر، بصورت کتاب در 200 صفحه چاپ و منتشر می‌شود.
به گزارش تنویر، رییس سازمان بسیج رسانه فارس از انتشار کتاب گزارش‌ها، عکس‌ها و مقالات رسانه‌های مکتوب و مجازی از کاروان شاهدان بصیر خبر داد.

میلاد امیری‌نژاد گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری به فارس و برگزاری کنگره سرداران و 15 شهید این استان، آیین تشییع 94 شهید جاویدالاثر تحت عنوان کاروان شاهدان بصیر بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در استان فارس است.

وی خاطرنشان نمود: در ثبت این رویداد مهم تمام روزنامه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و دیگر سایت‌ها بویژه مدیران مسئول، سردبیران، عکاسان، خبرنگاران و دیگر متصدیان جراید در انعکاس این رویداد نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذاری در سطح فارس و کشور داشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تصریح کرد: کاروان شاهدان بصیر که از هفته گذشته در بیش از 75 نقطه این استان مورد استقبال کم‌نظیر مردم موحد و همیشه در صحنه شهرستان‌های فارس قرار گرفته‌اند روز چهارشنبه وارد شیراز می‌شوند.

امیری‌نژاد بیان داشت: کاروان شهدا بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده روز پنجشنبه با شش تریلر از دروازه قرآن شیراز به‌ طرف میدان ابوالاکلام این شهر تشییع شده و در ادامه مسیر پل و خیابان هجرت را طی می‌کند و در ساعت 8:30 صبح در میدان شهدا با تجمع مردمی چهارراه پیروزی و بلوار شهید دستغیب را طی کرده و در خیابان 9 دی استقرار می‌یابند.

وی اضافه نمود: در این آیین مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت نیز حضور خواهند داشت و در مسیر حرکت کاروان شهدا از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس دو ایستگاه صلواتی مستقر و حدود 4 هزار کتاب با موضوع شهید و شهادت بین استقبال‌کنندگان از شهدا توزیع می‌‌‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: گزارش‌ها، عکس‌ها و مقاله‌ها در ثبت بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی تشییع 94 شهید جاویدالاثر، به‌صورت کتاب در 200 صفحه چاپ و منتشر می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: