کد خبر: ۷۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
مصاحبه با سید رضا متولی ؛
هدف از برگزاری گردهمایی راویان فجرفارس،پیگیری منویات امام خامنه ای است که فرمودند: خاطرات دفاع مقدس نباید به دست فراموشی سپرده شود ونه مورد تحریف قرار گیرد.

به گزارش ستاد حفظ  و نشر آثار 15 هزار شهید دفاع مقدس ،گرد همایی  راویان محور مرکزی استان فارس شهرستان شیراز به نام سردار شهید جاویدالاثرحسن حق نگهدار امروز ساعت 2:30 در مکان معراج شهدا مرکز حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس برگزار گردید.

طی مصاحبه ی که با سید رضا متولی مسئول انجمن راویان استان فارس انجام شد نکاتی پیرامون هدف از برگزاری این گردهمایی و مسائل مربوطه، مطالبی عنوان شد که توجه شما را به اهم آن جلب می نماییم.

گردهمایی راویان فجر فارس چه اهدافی را دنبال می کند؟

برگزاری این گردهمایی چندین هدف را دنبال می کند از جمله:

1- فراخوان راویان حوزه مرکزی جهت انجام راهیان نور دانش آموزی ،دانشجویی و محلات در ایام الله دهه ی فجر،دهه ی فاطمیه و راهیان نور آخر سال می باشد.

2-  حضور راویان در مدارس، مساجد، دانشگاه ها و تکیه ها و انواع برنامه های که دهه فجر برگزار می شود، ثبت بیان خاطرات ایام دفاع انقلاب اسلامی،حوادثی که در شهرستان شیراز اتفاق افتاده از جمله: تسخیر شهربانی شیراز، ماجرای مسجد حبیب، جریان درگیری در مسجد جامع سیدالشهدا، تظاهرات و راهپیمایی ها و تسخیر مرکز ساواک اینها جزء خاطرات است که توسط راویان انقلاب و دفاع مقدس این موضوع انشا الله سامان دهی می شود.

3- ارائه دقیق خاطرات دفاع مقدس به نسل هاس سوم وچهارم وحتی نسل های اول دوم که شاید دچار فراموشی شده باشند .

4- پیگیری منویات امام خامنه ای است که فرمودند: خاطرات دفاع مقدس نباید به دست فراموشی سپرده شود ونه مورد تحریف قرار گیرد.

و راویان دیداری با مسئول جدید کنگره شهدا ، آقای قناعتی داشته باشند انشا الله گردهمایی را در روزهای آینده در شهرستان های محور شمال وجنوب وغرب استان خواهیم داشت.

چند نفر در گردهمایی راویان فجر فارس شرکت کردند؟

حدود 160 نفر برادران در حوزه مرکزی شهرستان شیراز دعوت شدند که افراد راوی از قشر های مختلف مثل پیشکسوتان دفاع مقدس ، دانشجویان ، برادران پاسدار، طلاب، مداحان و جمعی از اساتید و فرهنگیان که دوره تربیت مربی طاها را گذرانده اند،نیز در این گردهمایی شرکت می کنند.

انشاالله این راویان به همراه اتوبوس راهیان نور دانش آموزی ودانشجویی و محلات اعزام می شوند که این اعزام ها از 5 بهمن تا15 فروردین 1395 ماه همراه کاروان ها عازم هستند وتعدادی از دوستان که از اساتید راوی هستند در منطقه به صورت راوی مستقر حضور دارند.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: