آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز:
سرهنگ محبی‌پور گفت: افرادی که در انتخابات مورد حمایت رسانه‌های دشمن هستند، یا همدستان دشمنان ملت ایران هستند یا بی مُزد و منت اهداف سلطه‌گران را محقق می‌سازند.
به گزارش تنویر، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تاکید بر اهمیت و لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: انتخابات پیش‌رو با هوشیاری مردم به تثبیت روحیه مقاومت، استقلال، ایستادگی و سرخم نکردن در برابر دشمن خواهد انجامید.

وی افزود: کاندیداها، مسئولان و نمایندگان بدانند که شهر شیراز برای مجلس شورای اسلامی به افرادی خستگی‌ناپذیر که دغدغه مردم و خدمت در عرصه عمل داشته باشند، نیاز دارد تا بتوانند گره‌ای از مشکلات شهر شیراز را برطرف کنند.

سرهنگ محبی‌پور با تأکید بر اینکه شاخصه نماینده تراز انقلاب اسلامی «جسور بودن در مقابل دشمن» است، گفت: دو انتخابات مهم پیش‌رو در عرصه بین‌المللی هم دارای اهمیت می باشند، برای نخستین بار دشمنان  جمهوری اسلامی با تغییر تاکتیک، نه تنها گروه‌های داخلی را به تحریم و عدم حضور تشویق نمی‌کنند بلکه تلاش می‌کنند با مهندسی انتخابات و هدایت افکار عمومی افرادی را وارد عرصه قانون‌گذاری و تصمیم سازی در سطح ملی کنند، باید توجه داشته باشیم امکان بهره‌برداری از این افراد در راستای نفوذ در عرصه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری نظام وجود دارد .

وی خاطرنشان نمود: افرادی که در انتخابات مورد طمع و حمایت رسانه‌های دشمن هستند، یا همدستان دشمنان ملت ایران هستند یا در مسیری قدم برمی‌دارند که بی مُزد و منت اهداف سلطه‌گران بین‌المللی را محقق می‌سازند.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه حضور حداکثری مردم فارس در انتخابات برگ زرینی در دفتر حماسه‌های انقلاب اسلامی است، گفت: این حماسه حضور با انتخاب اصلح تکمیل خواهد شد، «تخصص، تدین، تعهد، روحیه خستگی‌ناپذیر و رفتار انقلابی در مقابل دشمن» از شاخصه های انتخاب اصلح هستند.

 وی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه بخش اعظم وظیفه تامین امنیت شعب اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند شهر شیراز بر عهده سپاه استان فارس است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر زمینه و عرصه ای که مسئولان و مدیران کشور به همکاری نیاز داشته باشند، آمادگی همکاری دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: