کد خبر: ۷۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به تشییع پیکر 19 شهید گمنام در این استان گفت: به برکت این تشییع بار دیگر جامعه ما فرهنگ شهادت را دنبال می‌کند چون همان‌طور که شهدا به وظایف خود عمل کردند، ما نیز باید به وظایف خود عمل کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در حاشیه دیدار خانواده شهید «طبایی» با فرزندان پس از 33 سال انتظار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، گفت: شهدا همواره مظهر و نماد حیات و زندگی برای بشریت هستند.
وی با بیان اینکه آثار و برکاتی که خون و یاد شهدا برای جامعه اسلامی به ارمغان می‌آورد بر کسی پوشیده نیست، افزود: در جامعه اسلامی هرچه داریم به برکت خون شهدا است و به همین دلیل ما باید تداوم‌بخش راه آنان باشیم.
حاجی‌زاده با اشاره به تشییع پیکر 19 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان فارس گفت: به برکت این تشییع بار دیگر جامعه ما موضوع فرهنگ شهادت را دنبال و احیا می‌کند چون همان‌طور که شهدا به وظایف خود عمل کردند، ما نیز باید به وظایف خود عمل کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تصریح اینکه شهدا رسالتگر بوده‌اند و به خاطر انجام رسالت خود، گام در راهی نهادند که پایانش شهادت بود، گذاشتند، گفت: اگر امروزه بناست در دنیا و جغرافیایی سیاسی دنیا مقتدرانه حرکت کنیم باید تداوم بخش حرکت شهدا باشیم و به تأسی از آنان جامعه قوی و مقتدر داشته باشیم.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: