کد خبر: ۷۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: پیکر مطهر 18 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و همچنین پیکر شهید محمدرضا طبایی روز گذشته، 17 اسفند وارد شیراز شدند که در ایام فاطمیه در نقاط مختلف فارس تشییع و تدفین می‌شوند.
ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود پیکرهای مطهر شهدای گمنام به شیراز گفت: پیکر مطهر 18 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و همچنین پیکر شهید محمدرضا طبایی روز گذشته، 17 اسفند وارد شیراز شدند.
وی ابراز کرد: شهید طبایی از جمله 94 شهیدی است که تحت عنوان کاروان «شاهدان بصیر» در بهمن ماه امسال، میهمان مردم شریف شهر شیراز و شهرستان‌های فارس شده بودند.
گزنی با بیان اینکه پیکر مطهر 18 شهید گمنام در مراکز دانشگاهی و شهرستان‌های مختلف استان فارس تشییع و تدفین خواهند شد، گفت: تعدادی از این پیکرهای مطهر این شهدا در ایام فاطمیه و تعدادی دیگری نیز برای روز شهادت حضرت زهرا(س) در روز 23 اسفندماه جاری تشییع خواهند شد.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ضمن دعوت  از اقشار مختلف مردم جهت حضور در مراسم‌های تشییع و خاکسپاری این شهدا اظهار کرد: قطعاً و بدون تردید خون مطهر این شهدا برکت برای جامعه اسلامی ما دارد و با تشییع و خاکسپاری شهدا روحیه شهادت‌طلبی، مقاومت و ایستادگی مردم ما در مقابل دشمن بیشتر خواهد بود و امیدواریم که مردم ما هم به خوبی از این شهدا استقبال کنند و از برکت وجود شهدا بهره کافی را ببرند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: