آخرین اخبار
کد خبر: ۸۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدا و سیما دو مجموعه همراه، تاثیرگذار و پیشرو در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی هستند
به گزارش تنویر، نشست صمیمی مسئولان صدا و سیمای استان فارس با مسئولان سپاه فجر حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و  سید محمد حسن نبوی زاده معاون سیمای مرکز فارس برگزار شد.

سپاه و صدا‌و‌سیما، مجوعه‌های پیشرو در مقابله با هجمه‌فرهنگی هستند

حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و صدا و سیما دو مجموعه همراه، تاثیرگذار و پیشرو در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی هستند، گفت: مسئله فرهنگ و سَبکِ زندگی ایرانی - اسلامی دو موضوع مهمی هستند که همواره باید مورد توجه رسانه ها قرار داشته باشند.

وی افزود: تاثیرگذاری قابل توجه رسانه ها بخصوص صدا و سیما بر افکار مردم وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان و کارمندان این مجموعه قرار داده است.

حجت الاسلام حاجی زاده هدف اصلی هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی را تاثیرگذاری بر افکار نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی عنوان نمود و افزود: سپاه پاسدارن و صدا و سیما در خط مقدم مقابله با توطئه های استکبار جهانی قرار دارند و تاکنون بارها نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب نموده اند، همین موضوع مهم ترین دلیل موج هجمه ها بر علیه این دو مجموعه است.

وی ترویج سَبکِ زندگی ایرانی - اسلامی را وظیفه مهم صدا و سیما عنوان نمود و افزود: برای موفقیت در دستیابی به این هدف مهم علاوه بر بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و طرح های نوین برنامه سازی، ارتباط و اُنس با قرآن و سیرۀ اهل بیت (علیهم السلام) بسیار مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به اینکه سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی  (مدظله العالی) بعنوان " سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " نامیده شده است، گفت: سپاه پاسدران در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی پروژه های شاخص و بسیار خوبی را اجرا نموده که بصورت شایسته معرفی نشده اند، همکاری، هماهنگی و هم افزایی بین اصحاب رسانه بخصوص صدا و سیما با سپاه پاسدران و کارآفرینان برای معرفی و ترویج بُنیان های اقتصاد مقاومتی در جامعه بسیار مهم است.

وی در ادامه صحبت هایش خواستار توجه بیشتر به نسل نوجوان و جوان جامعه در فرآیندهای برنامه سازی گردید و افزود: ساخت برنامه های متنوع و بهره گیری از روش های نوین با در نظر گرفتن سن مخاطب برای نسل آینده ساز کشور از نکات مهمی است که باید از سوی برنامه سازان مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش پخش برنامه گروه تلویزیونی سپاه فجر از شبکه فارس را یک قدم مهم و تاثیرگذار در راستای تقویت همکاری و تعامل بین سپاه فجر و صدا و سیمای فارس دانست و افزود: برنامه گروه تلویزیونی سپاه فجر که با تلاش معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر تهیه می شود بستر بسیار مناسبی برای آشنایی با نخبگان بسیج و  معرفی دستاوردهای شاخص سپاه پاسداران و بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی، راهیان نور و سازندگی با رویکرد انقلابی است.

شرح تصویری این دیدار را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: