آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۰
پس از گذشت بيش از 13 ماه از اعلام زمان برگزاري نخستين جلسه برگزاري هماهنگي ستاد کنگره سرداران و14600 شهيد استان فارس با پيگيري هاي مکرر خادمان شهدا و بي اعتنايي هاي مسئولان ارشد استان به خصوص استاندار فارس و معاونان وي تشکيل شدکه در آن رئيس بنياد حفظ ونشر ارزش هاي دفاع مقدس فارس جلسه ارائه گزارش به مديريت استان فارس را ترک کرد .


  احمدزاده استاندار فارس در يک اقدام بي برنامه و عجولانه با دعوت از تمام کميته هاي تشکيل شده از سوي ستاد کنگره شهداي فارس و با ادامه بي احترامي هاي خود و خادمان شهدا و بدون حضور نماينده وليه فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز و مسئولان برگزار کننده کنگره سرداران و14600 شهيد فارس و فقط با حضور برخي افراد دولتي منصوب به خود جلسه ستاد کنگره 20 روز قبل از برگزاري اجلاسيه برگزار کرد. در اين جلسه سردار حيدر بهرامي بعد از اعلام سخن مدير کل سياسي و انتخاب استانداري فارس مبني بر ارائه گزارش عملکرد کميته تحت پوشش خود گفت : متاسفم که اين جلسه بدون حضور امام جمعه شيراز ، دبير کل کنگره و رئيس ستاد کنگره سرداران و 14600 شهيد استان فارس برگزار شده است.


رئيس بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس فارس در اين جلسه ادامه داد : من از برگزار کننده اين جلسه گلايه دارم ، از 13 ماه قبل تا کنون هيچ دعوتي از بنده براي حضور در جلسات گذشته و ارائه عملکرد انجام نشده است و چرا دراين مدت کسي نخواسته از روند اقدامات انجام شده در اين کنگره آگاه شود .


سردار حيدر بهرامي با ابراز وانتقاد از حضور نداشتن امام جمعه شيراز ، سردار مينايي فر وسردار غيب پرور در اين جلسه اضافه کرد :عملکرد بنياد حفظ آثار و کميته تحت امر خود را ارائه نمي کنم و قبلا گزارش کاملي از وي بعد از بيان اين سخنان جلسه را ترک کرد.


انتهاي پيام/16



نام:
ایمیل:
* نظر: