آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴
وزیر دفاع:
وزیر دفاع بزرگترین توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی در حوزه جنگ نرم را خارج کردن آرمان شهادت از حوزه فرهنگ ملی عنوان کرد.
به گزارش تنویر به نقل از قسم ؛ اختتامیه کنگره سه روزه بزرگداشت سه وزیر دفاع، فرماندهی مهندسی جنگ و هزار شهید این وزراتخانه شامگاه دیشب با حضور سردار احمد وحیدی وزیر دفاع، سرلشکر سلیمی فرمانده سابق ارتش، سردار فرحی رئیس سازمان هوا و فضا، سردار بکایی جانشین وزیر دفاع، محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و خانواده شهدا برگزار شد.
در این مراسم وزیر دفاع طی سخنانی با اشاره به جایگاه شهادت در فرهنگ اسلام گفت: این فرهنگ شهادت بود که اسرائیل را به خاک مذلت نشاند و استکبار جهانی را در ورطه سقوط قرار داد.
سردار وحیدی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: آنها تلاش می‌کنند تا شهادت از حوزه فرهنگ ملی خارج کرده و به یک گروه خاص و سپس به حوزه فردی منتقل کنند و بعد نیز کاری کنند که این فرهنگ در میان مردم رنگ ببازد و این بزرگترین توطئه جنگ نرم است.
وی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه اجازه چنین کاری را به دشمنان نخواهند داد، گفت: وزارت دفاع مفتخر است که سه وزیر، فرماندهی مهندسی جنگ و هزار شهید را در صحنه‌های مختلف جنگ و صنعت و دیگر حوزه‌ها تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
وزیر دفاع با اشاره به دستاوردهای این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف گفت: این حماسه‌آفرینی‌ها وامدار خون شهداست و این شهادت است که با اتصال به تبعیت از ولایت فقیه درخشش پیدا کرده و موجب این افتخار آفرینی‌ها می‌شود.
سردار وحیدی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم با تبعیت از این شهدا و با تبعیت از ولایت فقیه این افتخارات را ادامه داده و با کارنامه‌ای درخشان به دیدار مبعود برویم.
در این مراسم همچنین جدیدترین پهپاد تهاجمی ساخت وزارت دفاع با نام «حماسه» رونمایی شد که این پهپاد با مداومت پروازی بالا می‌تواند سه مأموریت مراقبت، شناسایی و حمله با موشک و راکت را به صورت همزمان انجام دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: